Dzisiaj jest 09 sie 2025, 10:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2012, 0:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:26
Posty: 19
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Siemka, mam nowego aeroxa z salonu i do tej pory lałem olej Yamalube - Pólsyntetyk, jaki polecacie półsyntetyczny olej? tylko jakiś lepszy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 7:00 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Ale ten olej to jest do mieszanki czyli że wlewasz do zbiornika oleju ? ?


Ostatnio zmieniony 27 sie 2012, 7:01 przez koalapl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 8:31 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
ja polecam castrol polsyntetyczny, lałem przez kilka tyś do roxa i cylinder i tłok w idealnym stanie ;)

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 9:09 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Ja ci polecam olej castrol power racing 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 11:05 
*

Rejestracja: 13 lut 2012, 16:12
Posty: 97
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ale piszecie głupoty było to juz przerabiane pare razy na forum lej najzwyklejszy orlenowski za 12zł/L.On jest tak samo dobry jak te po 50zł/L .... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 12:47 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
hoop, hahhah a potem placzecie ze tłok miał wade techniczną albo że jakiegoś chinola wam wcisneli jak lejecie jakieś gowno za 12zł.. gorszy niż olej do frytek ;]

jak miał kase na nowego aeroxa z salonu to go nie bedzie stac na lepszy olej ? pomyśl synku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 15:17 
*

Rejestracja: 13 lut 2012, 16:12
Posty: 97
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Masz chłopaku i przeczytaj pierwszą stronę która wyskoczyła po wpisaniu czy orlenowski jest dobry czy nie http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1832725
Ale oczywiście ty będziesz sądził że im droższe tym lepsze :roll:
A ty Bondi jak nie masz na co wydawać kasy to kupuj tylko nie wciskaj innym


Ostatnio zmieniony 27 sie 2012, 15:18 przez hoop, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 16:04 
*

Rejestracja: 14 sie 2012, 21:54
Posty: 89
Pojazd:
Ja na orlenowskim zrobilem 6tys, cylinder w stanie bdb i cały czas jeżdżę na nim..... płaćcie pajace po 50 za litr hahahah. elo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 16:06 
*

Rejestracja: 14 sie 2012, 21:54
Posty: 89
Pojazd:
Dodam że mam chiński cylinder w aeroxa za 60zl, i co ?? wiosło. 100km/h z wydechem i full przekładnią, tłok nie puchnie, wszystko jeździ ładnie pali od strzała zimny/ciepły. Docierania też nie było, od razu pełna piz**** tylko pierwsze 50km było lekkiej jazdy żeby się ułożyło wszystko, i cały czas na orlenowskim. eloszka :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
Bondi, Polecam ten olej co kolega uzywam go w aeroxie super olej i dobra cena za niego :)




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2012, 8:02
Posty: 46
Lokalizacja: z-Uzbekistanu
Pojazd:
STIHL 2t (10W40)




_________________

Ride is my spassion




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 15:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Najlepiej lać syntetyka tyle że jest drogi. Pół syntetyk również może byc ale jakiejś lepszej marki.
Tanie oleje mineralne nie koniecznie muszą doprowadzić do zatarcia, ale napewno pomagają w szybszym zużyciu pierścieni itd. Od słabego oleju powstaje też nagar który zakleja okno wydechowe.
Gdy taki nagar odpada - rysuje tłok, nie zawsze ale zdarza sie. Wybierzcie sami.

edit: w 2t silnik jest smarowny mieszanką wiec olej powinien być dobry jeśli chcemy jeździć wiele kilometrów.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 28 sie 2012, 15:19 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 15:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Gdy taki nagar odpada - rysuje tłok, nie zawsze ale zdarza sie. Wybierzcie sami.

edit: w 2t silnik jest smarowny mieszanką wiec olej powinien być dobry jeśli chcemy jeździć wiele kilometrów.
Ja bym jeszcze dodał że nie zalecana jest zmiana oleju z półsyntetyku lub mineralnego na full syntetyk bo full syntetyk rozpuszcza powstały nagar a odpadające kawałki nagaru rysują cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy