Dzisiaj jest 01 sie 2025, 6:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2012, 13:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Witam, temat przerabiany już sto razy ale w każdym padają tylko głupie odpowiedzi typu "przykręć śrubkę od mieszanki", "sprawdź świece", no brakuje żeby ktoś sie o żarówki zapytał...

Więc tak, problem dotyczy mojego skutra czyli SR 50 na Dell'orto 17,5mm + #90 cylinder 50cc po portingu na membranie Tec Sport (i inne...).

Skuter chodzi całkiem dobrze, zazwyczaj odpala za 1-2, chodzi równo, gaśnie po wrzuceniu ssania na ciepłym, jeździ bez zająknięcia. Problem pojawia się wtedy gdy skuter stoi na bocznej stopce mocno przechylony na prawo, wtedy paliwo wylatuje filtrem powietrza, przelewem i ścieka gdzie sie da co doprawia mnie do szału bo zatankuje za 4l zrobie 30km, mam tam troche mniej niż pół baku, postawie go do garażu a tu rezerwa.

Gaźnik czyszczony, pływak, zaworek iglicowy sprawny (zamyka, otwiera, nówka) zresztą gaźnik ma przejechane jakieś 500km, wszystko dobrze poskładane nawet zmieniałem dół gaźnika z Dell'orto 12mm i jest to samo. Kranik podciśnieniowy zmieniany i gdy zasysam podciśnienie to leci, gdy przerwę po sekundzie przestaje lecieć, a to dziwne bo żeby paliwo wylatywało bokiem kranik musi to jakoś puszczać.

Ma ktoś jakieś pomysły? Dodam jeszcze że czasami jak pod sklepem zacznie mi sie lać to potem musze pare razy go kopnąć i dopiero odpala. Szczerze planuje już to osrać i wpierdzielić mu kranik na przewodzie :mrgreen:




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 13:35 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
hmm dziwny przypadek, coś musi być właśnie z kranikiem lub podcisnieniem nie tak.. dobry pomysł ;) daj taki kranik jak w simsonach na przelączanie otwarte/zamknięte i będzie spokój tylko jak sie zapomnisz i nie zamkniesz to paliwo pójdzie się je.. ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 14:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
W minarelli masz gaźnik z boku wystarczy że lekko kranik cieknie kap kap gaźnik jest skierowany w dół czyli paliwo leci z nadmiarem i zamiast go zalewać leci filtrem. Obrazek
Najpewniej będzie kupić nowy kranik bo nawet jak pływak będzie przelewać to kranik nie przepuści paliwa :wink:




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 sie 2012, 14:15 przez xxxBWSxxx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 11:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 21:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Jest jak koledzy mówili przerabiałem ten temat ze 20 razy najpierw wyjmij gaźnik i zobacz czy pływak nie jest zacięty potem kranik innych opcji nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy