Dzisiaj jest 12 gru 2024, 12:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2009, 23:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Witam

Założyłem sobie do mojej YAMAHY MBK ROCKET r.95 wydech Leo Vince ZX, filtr stożkowy REVO, sportowy wariator i nowe sprzęgło dysze do gaźnika założyłem 95 .
Wyregulowałem napęd i gaźnik wszystko ok ale problem jest taki że gdy wypali całą benzynę jaką ma w gaźniku to robi buuu.. muszę odczekać kilka sekund aż znowu napłynie do gaźnika po czym przejadę kawałek i znowu buuu... zaworek podciśnieniowy jest raczej ok jak zasysam przez wężyk od podciśnienia to przez ten od paliwa leci ładnie, gaźnik czyściłem dokładnie wymyłem benzyną potem kompresorem przedmuchałem wszystko więc raczej zatkane nic nie jest. W czym może być problem ?? Może to być wina za małej dyszy ?? Co muszę zrobić żeby skuter zaczął chodzić jak należy na podzespołach które założyłem ??

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 17 sie 2009, 23:29 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 12:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Na pewno dokładnie przedmuchałeś wszystko?Ja proponuje jeszcze porządnie przedmuchać dysze i wężyk od podciśnienia




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 15:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak ci zgaśnie to odrazu zapala na kopa ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 15:24 
*

Rejestracja: 19 sie 2009, 14:04
Posty: 35
Lokalizacja: Żywiec
Pojazd:
według mnie to jest za nisko podniesiona iglica w gaźniku. Spróbuj podnieść o 2 oczka i zobacz co sie bedzie działo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 20:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
Jak ci zgaśnie to odrazu zapala na kopa ?


Tego to nie sprawdzałem, jutro sprawdzę.

Wsadziłem teraz dysze 90 ( mniejsza od oryginalnej) i podniosłem iglice i 1 ząbek do góry i jest ciut lepiej spróbuje ją dać na maksa do góry i zobaczę co będzie.

Może to być wina filtra stożkowego albo wydechu czy raczej nie ??


Ostatnio zmieniony 19 sie 2009, 20:04 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 21:06 
*

Rejestracja: 19 sie 2009, 14:04
Posty: 35
Lokalizacja: Żywiec
Pojazd:
W sumie... jak masz zle wyregulowany gaźnik czyli w tym wypadku za duzo powietrza to moze tak byc, ale raczej nie... a przy jakiej predkosci ci sie to dzieje?? i czy filtr paliwa ( jeśli masz przezroczysty ) jest cały czas zapełniony benzyną?? bo jak nie to albo masz luz na wężyku, albo kranik popsuty...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 23:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To się raz dzieje przy 60 a raz przy 20 km/h po prostu jak jadę na większym gazie to w tedy jakby nie nadąża paliwo do gaźnika napływać i jak wypali to co ma w gaźniku to robi buu... i jak nie zmniejszę gazu to zgaśnie a jak postoi na wolnych obrotach chwilkę napłynie mu do gaźnika to można jechać dalej.

Co do filtra to jest on prawdopodobnie przy samym zbiorniku lub w nim i podejrzewam że to mógł się filtr zatkać albo kranik. Jutro sprawdzę to napisze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 10:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Przeczyść dokładnie filtr i kranik. Filtr powinien być gdzieś na przewodzie umiejscowiony, nie w baku. Z tego co widzę to może to być problem z poziomem paliwa w komorze pływakowej jeśli przeczyszczenie filtra i kranika nic nie da. Chodzi o to że pływak zamyka dopływ paliwa w momencie w którym powinno ono dalej napływać, czyli jest za mało paliwa w komorze paliwowej a pływak i tak domyka zaworek iglicowy. Musisz popatrzeć tam o co chodzi. Poczytaj sobie o za małym poziomie paliwa w komorze pływakowej i nieszczelności zaworka iglicowego.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 15:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przeczyściłem dzisiaj cały układ paliwa : wszystkie wężyki, kranik oraz filtr i dalej to samo.
A jak zgaśnie to przez dłuższą chwile nie chce zapalić.

Wie ktoś może jak się reguluje poziom paliwa w komorze pływaka w gaźniku dellorto 12mm ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 16:19 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 11:16
Posty: 66
Pojazd:
mozliwe ze masz jakis syf w baku? przeczysc moze bak kolega tak mial




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 18:06 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Konrad324 pisze:
jak się reguluje poziom paliwa w komorze pływaka
Przez podginanie ramienia pływaka na którym jest on umocowany wahliwie w gaźniku.Dotyczy to jednak tylko gaźników które mają ramię pływaka metalowe (najczęściej mosiądz). Aby tego nie robić w ciemno, podłącza się kawałek wężyka przeźroczystego do króćca spustowego, unosi jego koniec w górę,luzuje śrubkę spustowa i poziom w wężyku pokazuje nam poziom paliwa w komorze pływaka.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 20:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
U mnie w gaźniku jest pływak cały plastikowy i nie ma tam żadnych blaszek do podginania takich jak dawniej motocykle miały.

Przeczyściłem jeszcze dokładnie gaźnik wszystkie dysze drutem po przepychałem w kanele którym paliwo wpływa do gaźnika było trochę twardego brudu dopiero drut dał mu rady teraz jest trochę lepiej. Jest jeszcze taki problem że jak jadę pod górkę i ujmę gazu po czym dodam to robi buu... i gaśnie czego to może być przyczyna ?? Iglice mam na maksa do góry dysza w gaźniku 90 założony tylko tłumik Leo Vince ZX, filtr stożkowy zdoiłem.


Ostatnio zmieniony 20 sie 2009, 20:54 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 9:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dysz nie czyści się nigdy drutem, co najwyżej włosiem miedzianym(z kabla) albo takim ze szczotki. Najlepiej je przedmuchać dużym ciśnieniem. To że pływak jest cały plastikowy to prawda, jednak jest umocowany na takim ramieniu. Mycen dokładnie Ci to opisał, tylko trzeba też dokładnie czytać. Tam jest taki jakby języczek na którym zamocowany jest zaworek iglicowy, i tam właśnie można ustawić poziom paliwa, podginając lub odginając ten języczek. Tobie pomogłoby zwiększenie paliwa w komorze więc powinieneś ten języczek odgiąć. Oczywiście nie mówimy o wielkim odgięciu, to ma być delikatne!




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 18:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Mi właśnie chodziło o taki drut ze szczotki drucianej.

Pływak oglądałem dokładnie jest on w całości wykonany z plastiku i zaworek iglicowy wsuwany jest w taką jakby szynę i niema tam nic do podginania próbowałem nawet ale jest to całość sztywny plastik i może pęknąć dokładnie taki mam pływak http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 5802c0127c

Oddałem skuter do serwisu zobaczymy co powiedzą.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 19:00 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Plastików się nie reguluje :/




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 12:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Odebrałem go już z serwisu przyczyną była uszczelka między króćcem a cylindrem, nieszczelny filtr powietrza i został mi jeszcze do wymiany gaźnik ponieważ ssanie się nie zamyka do końca i to tez jest jedna z przyczyn.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 12:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Mam identyko problem i niewiem jak go rozwiązać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 19:59
Posty: 16
Lokalizacja: Neo
Pojazd:
oddaj skuta do serwisu;d




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 19:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja już tego problemu po nie kąt nie mam jak kupie nowy gaźnik to już będzie ok.

sony551Musisz posprawdzać : simeringi (za magnetem i za wariatorem), odkręćić króciec i założyć nową uszczelkę najlepiej na sylikonie uszczelko twórczym, przeczyścić układ paliwowy(wszystkie węże i kranik), dokładnie wyczyścić gaźnik i po przetykać wszystkie otwory kanały i dysze, sprawdź czy ssanie się prawidłowo zamyka oraz poskładaj szczelnie filtr powietrza jak masz oryginalny. Jak to nie pomoże to ratuje cię jedynie serwis.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 11:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Ja wczoraj naprawiłem.Wyczyściłem kranik bak cały weżyki gaźnik filtr powietrza kruciec uszczelke wymieniłem.Gaźnik wyregulowałem i śmiga ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy