Dzisiaj jest 09 sie 2025, 7:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2012, 19:26 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
Cześć mam pytanie ale najpierw opowiem co i jak. Założyłem sportowy wydech LeoVine TT do mojego roxa, na starcie przymulał potem zaczynał ciągnąć( tak jak to bywa przy tym wydechu)V max był około 92-95km/h. Mechanik powiedział że jeśli włożę większy gaźnik nie będzie zmuła na starcie. Zrobiłem tak włożyłem większy i rzeczywiście nie ma zmuła ładnie ciągnie od 0 ale tylko do 85 km/h czemu jest aż tyle wolniejszy ? Nie powinien być większy ?? pomóżcie co jest nie tak ? nie piszcie dlaczego nie wymieniłem dyszy, tylko dlaczego jest wolniejszy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2012, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 11:21
Posty: 160
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Blue&Black Racing Rox
Może jeszcze go wyreguluj :P




_________________

SKŁADANIE SILNIKÓW
CUSTOMY

NISKIE CENY! gg:12478380




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2012, 21:26 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
słaby pomysł, skoro go nie zalewa i nie przymula. pomocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2012, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Może kręci większe obroty na większym gazniku? :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2012, 19:11 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
możliwe ale dlaczego skoro dostaje więcej paliwa jest wolniejszy ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2012, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Bo obroty mu się kończą skoro wykręca wyższe obroty ;d spróbuj dać minimalnie cięższe rolki. :D




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2012, 21:40 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
skoro był wymieniany tylko gaźnik to dlaczego miały by coś dać rolki ?? aktualnie mam 4,75 moze 5,3 będą lepsze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2012, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2012, 15:42
Posty: 119
Lokalizacja: Miechów
Pojazd:
Stary regulacja :) czasami jest tak że gaźnik w dolnym zakresie ładnie chodzi ale jak już przejdzie w góry to nie chce iść. Trzeba wyregulować tak żeby szedł równo w każdym zakresie. Najlepiej fabryczna puszka, bez żadnych stożków, air boxów itp.. bo je strasznie ciężko zestroić, nie na każdym filtrze będzie chodził. A jeżeli już jakiś inny filtr to nie stożek tylko filtr Stage6 Racing gąbkowy ale także mogę polecić serdecznie Doppler Air-system, ten filtr można zestroić żeby chodził w każdym zakresie :) Niektóre jak próbowałem wyregulować gaźniki to na stożkach siatkowych to chodźbym mu dał dysze 150 to nie szedł a jak założyłem filtr Stage6 Racing to dysza 85mm i chodzi jak złoto w każdym zakresie :) Musisz go dobrze wyregulować ;)




_________________

Zajrzyj i zostaw komentarz :) --> Italjet Dragster High-End project ! ;P Malossi MHR 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 15:05 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
Mówiąc o regulacji masz na myśli filtr ?? co do filtra to raczej nie będę zakładał innego niż seryjny, ale mogę pobawić się z rolkami. Pomoże to coś ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 20:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2012, 16:19
Posty: 90
Pojazd:
dysza zamała albo za duza :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 8:38 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
chcę konkretnych odpowiedzi, a o dyszach napisałem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 17:21 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
Dobra, widzę że nikt nie jest na tyle obeznany żeby mi pomóc w tym temacie. W takim razie mam inne pytanie czy długość paska ma wpływa na przyspieszenie bądź vmax skutera ?? wrzuciłem do mojego roxa dłuższy niż seryjny i był dużo bardziej zrywny ale v max był dużo mniejszy jak to jest ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 16:59 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
pomocy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 17:07 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
chacuno pisze:
W takim razie mam inne pytanie czy długość paska ma wpływa na przyspieszenie bądź vmax skutera ?? wrzuciłem do mojego roxa dłuższy niż seryjny i był dużo bardziej zrywny ale v max był dużo mniejszy jak to jest ?
Dlugośc paska ma bardzo duże znaczenie , daj taki jak był i próbuj,za długi pasek będzie się ślizgał,nowy pasek o takim rozmiarze jak miałeś seryjnie musi się ułożyc około 100km


Ostatnio zmieniony 02 paź 2012, 17:16 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 21:27 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
fajnie ale mi nie chodzi o wymianę paska na seryjny tylko na taki przy którym będzie lepszy start, jak pisałem wcześniej założyłem trochę dłuższy i start był dużo lepszy, czy to tak działa ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 9:38 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Napisałem już to w poście wyżej , nie działa to tak jak ty to piszesz dłuższy pasek = ślizganie = spadek v-max , po nagrzaniu napędu = spadek lepszego startu, nie dobiera się dłuższego lub krótszego paska na start lub v-max tylko taki jaki jest dedykowany do danego skutera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 16:47 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
Dobra temat paska zamknięty, ale powrócę do gaźnika; jadąc skuterem na 1/3 gazu mogę rozpędzić się prawie do maksymalnej prędkości, dlaczego ? tak jakby na niskich obrotach dostawał wystarczającą ilość paliwa a na wysoki już dużo mniej . Po odkręceniu gazu na maxa skuter jedzie o jakieś 3km/h szybciej. Czego to wina ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 17:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Reguluj rolkami, a najlepiej teraz tak jak masz zaznacz na wariatorze markerem kreskę i zobaczysz dokąd wychodzi pasek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 14:34 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 7:40
Posty: 62
Pojazd:
regulowałem i wybrałem najlepsze, jeśli dam trochę cięższe wkręca się na obroty ale nie jedzie. Więc to nie wina obrotów. Może ktoś miał taki problem ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy