Dzisiaj jest 14 lip 2025, 2:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2012, 23:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
witam , mam pewnien problem , cylek ma przejechane cos kolo 700km , czyli jest niby swiezo po dotarciu , ale po 400 km musialem zmieniac pierscienie bo jak byl zimny to jakos odpalal, przejechalem z 1km i jak sie zatrzymalem to za .... Nie dalo rady odpalic , po zmianie wszystko wrocilo do normy az do dzis (przejechalem 300km od zmiany pierscieni) odpalic odpale jak pokopie z 10 min , na rozgrzanym tez da rade , ale o wolnych obrotach moge sobie pomazyc ;/ dlaczego tak szybko scieraja mi sie pierscienie ? Gladz na cylku w dobrym stanie , pierscienie docieralem z 30-35km , a i dodam ze tlok ma jakby luzy w cylku ze moge go dosc mocno na boki ruszac, jakbym wymienial tlok to musze szlifa robic , czy wystarczy kupic nominal tloka ? //sry za ort ale pisze z telefonu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 20:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Wiesz jeżeli lata bardzo na boki wał to jest taka możliwość że pierścienie się zużywają.
Druga opcja jest taka że może kupiłeś inne pierścienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Pierścienie były dobre , sprawdzałem w cylindrze przed zakładaniem na tłok i była minimalna przerwa , a z resztą typek w sklepie mi mierzył ;] , nie wał mi lata tylko tłok , słychać jak mocno puka o ścianki cylindra , jak bd w domu to wrzucę jakiś filmik ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 21:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Dobrze by było:)
Wiesz co zawsze lepiej jest kupić tłok razem z pierścieniami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Który lepiej wybrać ?
orginalny z motoforce http://www.shop.mieloch.pl/tlok-komplet ... 5591.bhtml
czy może z TEC HQ ? bo jakością z wyglądu wyaje się lepszy
http://www.shop.mieloch.pl/tlok-komplet ... 2975.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 22:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Tak weź lepiej Tec'a.I tak Motoforce nie ma na sklepie:)
Zamawiaj, zakładaj, docieraj i śmigaj :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy