Dzisiaj jest 28 lip 2025, 18:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pierścień
Post: 25 sie 2009, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Tak jak w tytule często mi się zdziera pierścień, pojeżdżę 400km i już po pierścieniu. Co może być tego przyczyną? Już nie mam siły ładować kasę w pierścienie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
gaźnik masz dobrze wyregulowany? jakiej jakości są te pierścienie made in china :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 21:47 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Patrzyłeś do cylka czy nie ma ostrych krawędzi na kanałach :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Gaźnik jest dobrze wyregulowany, pierścienie są Stage6.
Nie zauważyłem ostrych krawędzi.


Ostatnio zmieniony 25 sie 2009, 21:52 przez MHR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 22:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak wygląda gładź cylindra ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 23:32 
*

Rejestracja: 25 cze 2009, 21:28
Posty: 138
Pojazd:
moze masz juz poprostu starty cylidner wez najlepiej sciegni cylek i wez jeden pierscieni i wsac do cylindra bez tłoka bez niczego i zaobacz jak jest szpara pomiedzy zamkami powinna byc minimalna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 23:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Przerwa powinna być około 0,2 do max 0,5mm, jeśli sie myle prosze poprawić.
Ale to raczej nie była by tego wina.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 23:46 
*

Rejestracja: 25 cze 2009, 21:28
Posty: 138
Pojazd:
ja miałem podobna sytuacje i to była tego wina gładz cylka była zjechana jak ktos sie zna to zobaczy to odrazu bo wtedy robi sie taki mały oring na górze i na dole




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 23:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
663238146 pisze:
wtedy robi sie taki mały oring na górze

kołnież :)
ale on będzie nawet w dobrym cylku ...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2009, 6:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Jak gładź cylka zjechana?




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2009, 0:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Po prostu cylinder jest już zużyty i wymiany pierścieni nic mu nie dają bo średnica jest tak duża że pierścienie się szybciej wycierają, mają większy nacisk na ścianki cylindra. Rozwiązaniem będzie po prostu nowy cylinder ewentualnie szlif+nowy tłok, wprasowanie żeliwnej tulei, honowanie(w przypadku nicasilu), ponowne nałożenie nicasilu itp. rozwiązania. A tzw. próg który tworzy się na samej górze przy komorze spalania nie powinien być wyczuwalny palcem na całym obwodzie cylindra, może być go widać ale nie powinniśmy wyczuwać progu palcem. Jeśli próg wyraźnie czuć np. paznokciem to cylinder jest do szlifu\wymiany.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2009, 7:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
A jakbym tylko włożył tłok na selekcje B lub C?




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2009, 8:04 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Yasuni30 pisze:
A jakbym tylko włożył tłok na selekcje B lub C?




Sprawa dotyczy cylindra,tłok nic do tego nie bedzie miał jesli powstał kołnierz




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2009, 8:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
A jaki cylinder polecacie do Minarelli Horizontal AC? Wiem że jest post od tego, ale nie opłaca się zakładać nowego postu i zaśmiecać forum. Myślę nad tym żeby kupić cylinder Malossi MHR Racing, ale on jest na sworzeń 12mm a jamam 10mm. I planuje kupić tłok o takim samym rozmiarze tylko na inny sworzeń, czy tak może być?
EDIT:
O jakim rozmiarze jest tłok w tym cylindrze?

To właśnie tutaj zrobi się śmietnik po tym jak ludzie zaczną Ci odpisywać. Napisz w temacie nt. wyboru części inaczej temat wyląduje w koszu, tak jest wg. regulaminu. \\ ToX


Ostatnio zmieniony 27 sie 2009, 10:02 przez MHR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy