Dzisiaj jest 09 lip 2025, 0:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2012, 17:41 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
Witam, zwracam się do was z pomocą, otóż mój kolega mi ostatnio powiedział że nie może odpalić swojego Boostera, to powiedziałem mu żeby do mnie przyjechał i sprawdzimy co jest nie tak (zaznaczam że wymieniałem mu tłok z pierścieniami i uszczelkę pod głowicą i wydechem i chodziło mu naprawdę dobrze). Więc przyholował go do mnie i pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem kompresję (manometrem), i tu moje zdziwienie bo kompresja wynosiła 4 bary! To ja mu kazałem (bo akurat nie miałem czasu) wrócić do domu i pierwsze to kazałem mu odkręcić plastikową obudowę cylindra i wiatrak (bo to AC)następnie miał kopać i sprawdzać czy gdzieś spod głowicy nie ucieka ta kompresja, powiedział że wszystko jest szczelne.
Jeszcze jedna rzecz, mianowicie jak zmieniałem uszczelkę pod głowicą to otwory na szpilki nie pasowały i musiałem je lekko poszerzyć pilnikiem. Czy to będzie miało jakiejś znaczenie?
Bo w sumie chodził bardzo dobrze
Proszę o jakiejś rady, dziękuję


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 paź 2012, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
lukismax pisze:
Witam, zwracam się do was z pomocą, otóż mój kolega mi ostatnio powiedział że nie może odpalić swojego Boostera, to powiedziałem mu żeby do mnie przyjechał i sprawdzimy co jest nie tak (zaznaczam że wymieniałem mu tłok z pierścieniami i uszczelkę pod głowicą i wydechem i chodziło mu naprawdę dobrze). Więc przyholował go do mnie i pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem kompresję (manometrem), i tu moje zdziwienie bo kompresja wynosiła 4 bary! To ja mu kazałem (bo akurat nie miałem czasu) wrócić do domu i pierwsze to kazałem mu odkręcić plastikową obudowę cylindra i wiatrak (bo to AC)następnie miał kopać i sprawdzać czy gdzieś spod głowicy nie ucieka ta kompresja, powiedział że wszystko jest szczelne.
Jeszcze jedna rzecz, mianowicie jak zmieniałem uszczelkę pod głowicą to otwory na szpilki nie pasowały i musiałem je lekko poszerzyć pilnikiem. Czy to będzie miało jakiejś znaczenie?
Bo w sumie chodził bardzo dobrze
Proszę o jakiejś rady, dziękuję

Nie pokruszyło pierścieni?
Nie jest dobrze przygrzany?
Jeszcze jedno, jeżeli styk głowica/cylek jest szczelny to czemu miałaby uciekać uszczelka przez otwory na szpilki?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 18:19 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
pierścienie może ? zatarł sie ? uszczelkę spod cyla wydmuchało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 20:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Skuter zatarty. W czym problem ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 12:29 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 12:20
Posty: 10
Pojazd:
Witam. Mam ten sam problem w moim Boosterze. Otóz kupilem go poł roku temu i chodzi bardzo dobrze aż pewnego razu coś strzelilo podczas jazdy i zgasł. Już nie odpaliłem. z tego co wiem poprzedni wlasciciel tłok wymieniał rok przed moim zakupem więc połtora roku temu. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 12:31 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 12:20
Posty: 10
Pojazd:
slawek5t pisze:
Skuter zatarty. W czym problem ?
Dlaczego niby zatarty ?? Ja myśle ze w moim tak jak i u kolegi goscia który utworzył ten temat to mogą byc pierscienie bo mamy słabą kompresje... Jak sprawdzic czy zatarty???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 13:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
kamo32 pisze:
slawek5t pisze:
Skuter zatarty. W czym problem ?
Dlaczego niby zatarty ?? Ja myśle ze w moim tak jak i u kolegi goscia który utworzył ten temat to mogą byc pierscienie bo mamy słabą kompresje... Jak sprawdzic czy zatarty???

zdjąć cylek i przyjrzeć się stanu głowicy, tłoka i gładzi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 13:31 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
Nie może być zatarty bo:
Po pierwsze silnik miał bardzo dobre smarowanie
Po drugie jakby był zatarty to by się tłok nie poruszał w cylindrze, a porusza się
Co do tych pierścieni to możecie mieć rację, tylko ja się zastanawiam czemu by się tak szybko wytarły, bo przecież były wymieniane raptem parę miesięcy temu, a co do wydmuchania uszczelki to wątpię bo mówił mi że jest w idealnym stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 18:03 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 12:20
Posty: 10
Pojazd:
lukismax pisze:
Nie może być zatarty bo:
Po pierwsze silnik miał bardzo dobre smarowanie
Po drugie jakby był zatarty to by się tłok nie poruszał w cylindrze, a porusza się
Co do tych pierścieni to możecie mieć rację, tylko ja się zastanawiam czemu by się tak szybko wytarły, bo przecież były wymieniane raptem parę miesięcy temu, a co do wydmuchania uszczelki to wątpię bo mówił mi że jest w idealnym stanie.

Możliwe ze były może źle założone jak tak szybko sie wytarły choc mi też dosc szybko...:/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 0:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
też mam mine ac vertical , u mnie też nie było kompresji , okazało się , że to pierścienie , ale pojeździłem 300km i znowu padły :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 0:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
lukismax pisze:
Nie może być zatarty

Może może, np na tłoku.
Gdybać można do gwiazdki. Ściągać cylinder i oglądać ;)

ja po cichu obstawiam przytarcie tłoka oraz pierścieni..

lukismax pisze:
Po drugie jakby był zatarty to by się tłok nie poruszał w cylindrze, a porusza się

po tym widać że masz prawie zerowe pojęcie o 2T.
Naprawisz i złożysz (poprawnie) 100-150 silników to wtedy zaczniemy rozmawiać ;)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 18:40 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
Być może kolega odpowiednio nie docierał po wymianie. Możliwe że walił po garach jak się dało i to jest powód zużytych pierścieni




_________________

Prosiłbym o rejestrację :)
http://dogry.pl/r/246834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy