Dzisiaj jest 10 cze 2025, 15:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Co wybrać?
- Zrobić porting seryjnego cylindra u redusa :) 50%  50%  [ 10 ]
- Kupić gaźnik dellorto 17,5 używkę 45%  45%  [ 9 ]
- Czy zrobić custom czachy 5%  5%  [ 1 ]
Liczba głosów : 20
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2012, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Witam, a wiec proszę doradźcie mi co mam wybrać z tych trzech rzeczy jak mam trochę kasy, bo jestem zapętlany w tym i sam nie wiem co wybrać:

- Zrobić porting seryjnego cylindra u redusa :)
- Kupić gaźnik dellorto 17,5 używkę
- Czy zrobić custom czachy - więcej o tym możecie się dowiedzieć w temacie o mojej kingi ;)(Keeway) - 2 strona, 4 albo 5 post od góry ;)

Zastanawiam się co wybrać ;D pomóżcie ;)




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!


Ostatnio zmieniony 23 paź 2012, 18:44 przez kapec159, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 paź 2012, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
kapec159 pisze:
Witam, a wiec proszę doradźcie mi co mam wybrać z tych trzech rzeczy jak mam trochę kasy, bo jestem zapętlany w tym i sam nie wiem co wybrać:

- Zrobić porting seryjnego cylindra u redusa :)
- Kupić gaźnik dellorto 17,5 używkę
- Czy zrobić custom czachy - więcej o tym możecie się dowiedzieć w temacie o mojej kingi ;)(Keeway) - 2 strona, 4 albo 5 post od góry ;)

Zastanawiam się co wybrać ;D pomóżcie ;)

Jeżeli porting to i większy gaźnik przy full portingu robionego przez redusa to minimum 21, Jeżeli będzie to tylko wzmocniona jednostka to gaźnik, potem cylek. Ja stawiam na mechanike, ale w takiem rozwiązaniu jakie Ci podałem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 18:29 
*

Rejestracja: 13 paź 2012, 18:24
Posty: 55
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
custom




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 18:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Hmmm.. no to dwie osoby nie zagłosowały równo xD
Więc nadal mam dylemat :D




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 18:44 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Mechanika, lepiej kupić pierw gazior 17,5 bo potem możesz wsadzić 70cc i nie myśleć o gaziorze oczywiście mówię o sporcie




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
MaTiOs95 pisze:
Mechanika, lepiej kupić pierw gazior 17,5 bo potem możesz wsadzić 70cc i nie myśleć o gaziorze oczywiście mówię o sporcie

w tym temacie mówimy o porcie seryjnego cylinra, nie o 70, z tym że ważne jest jak ten porting będzie wykonany. Czy na coś naprawde mocnego czy na przeciętnego mocnego spotra..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Jak pisałem z redusem to rozmawialiśmy na temat tak aby mi mocy nie zabrakło ;D przy pro replice :)




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2012, 21:03 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Lepiej gaźnik, później porting.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
tak jak kolega kalus96, .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Te tak właśnie myślę ;) Ale zastanawiam się teraz czy wybrać optykę czy mechanikę xD




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 17:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Najpierw mechanika, potem optyka. Przysłowie bakera tak mówi :P :lol: :ups:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 19:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Hmmm... Przemyślę xD




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 21:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2011, 16:30
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: PIAGGIO TPH/KTM SX 85
ja bym na twoim miejscu brał porting jeżeli chcesz pozostać na serii to pierw porting i potem jak będziesz miał hajsik to kupić gaźnik




_________________

Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA
Obrazek
Zajrzyj i zostaw swoją opinie TPH NoWa DuSzA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy