Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Keeway
Post: 28 paź 2012, 14:01 
*

Rejestracja: 28 paź 2012, 13:54
Posty: 11
Pojazd:
Czy warto do żeliwnego cylindra wsadzić tłok jedno pierścieniowy?? Jakie ma to zalety i wady? Ewentualnie jaki tłok kupić, żeby to sensownie jeździło. Proszę o radę :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
No jeżeli włożysz tłok na 1 pierścieniu, to będziesz miał większe obroty, i co za tym idzie więcej mocy. Wady to chyba jedynie tylko to że będzie bardziej cylinder wyżyłowany.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
I mniejsza żywotność cylka ;)




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 22:08 
*

Rejestracja: 28 paź 2012, 13:54
Posty: 11
Pojazd:
A prawdą jest, że dostanie takiego zastrzyku mocy jak piszą? Jakiej poprawy się spodziewać? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2012, 15:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Nie wiem co piszą, ale każdy skuter reaguje inaczej.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2012, 19:23 
*

Rejestracja: 28 paź 2012, 13:54
Posty: 11
Pojazd:
A znaleźlibyście tłok, który by się do takiego czegoś nadawał?:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2012, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Hory pisze:
A znaleźlibyście tłok, który by się do takiego czegoś nadawał?:P

Najtańsze wersje jednopierścionkowego tłoka zaczynają się od 150zł. (mówimy tu o porządnym tłoku). Ta poprawa to ploty roznoszone przez dzieci, fakt faktem, że cylek będzie się mniej grzał ale przychodzi do tego i ciut mniejsza kompresja. jeżeli osiągi podskoczą to minimalnie, Nie odczujesz tego w codziennej jeździe. Taki tłok powinien być ściśle wymiarowy (mówimy tu o diesiętnych milimetra). Uważam że gra nie warta świeczki. Dokładaj co tydzień z kiesonkowego / pracy a uzbierasz na jakiegoś mocnego żeliwniaka lub jakiegoś w Alu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2012, 22:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Nie powiedziałbym że takie ploty, bo jeździłem skuterem, który miał cylek klasy sport po porcie, i właśnie zmieniony tłok na jednopierścieniowy, i ta moc była naprawdę większa niż na dwupierścieniowym. Sporo szybciej się wkręcał na obroty, i miał większą moc w górnych partiach, wyższych niż na dwupierścieniowym.
Co prawda cylek dostaje bardziej po tyłku, bo wiadomo większe obroty, ale i moc jest większa, ale jak mówiłeś kompresja mniejsza - to prawda.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 14:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Łukasz2212 pisze:
Nie powiedziałbym że takie ploty, bo jeździłem skuterem, który miał cylek klasy sport po porcie, i właśnie zmieniony tłok na jednopierścieniowy, i ta moc była naprawdę większa niż na dwupierścieniowym. Sporo szybciej się wkręcał na obroty, i miał większą moc w górnych partiach, wyższych niż na dwupierścieniowym.
Co prawda cylek dostaje bardziej po tyłku, bo wiadomo większe obroty, ale i moc jest większa, ale jak mówiłeś kompresja mniejsza - to prawda.

porcie, brzmi inaczej. ja tutaj pisze na temat jednopierścionkowego tłoka do cylków madi in czajna.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 15:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Cytuj:
ja tutaj pisze na temat jednopierścionkowego tłoka do cylków madi in czajna.
, a no to racja.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 21:48 
*

Rejestracja: 28 paź 2012, 13:54
Posty: 11
Pojazd:
Wiadomo żadnych cudów sie nie spodziewałem, po takim setupie:P Ale dobrze jeździ teraz to nie będę kombinował :) Dzięki wielkie za radę;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy