Dzisiaj jest 01 sie 2025, 14:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sty 2013, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Siema, zakup wydechu zbliża się już małymi krokami, a dalej nie wiem jaki wybrać. Wiem, że na C16 byłaby bajka, jednak nie do końca chcę ten wydech po raz drugi ze względu na długość (jednak ''na bidę'' powtórzę zakup). Chciałbym się dowiedzieć najlepiej od właścicielów tego cylindra bądź tych o podobnej mocy, jak sprawują się przy nich wydechy:
-Yasuni Carrera 20
-Yasuni Carrera 21
Widziałem bodajże 3 roxy, które przy ''Topie'' miały C21 i ponoć chodziło całkiem fajnie, natomiast C20 wg. opinii jest ciężko regulować i w większości cylindrów jest muł do 20km/h itp.
Czytałem na różnych stronach i wyczytałem, że Due Plus Modular osiąga maksymalną moc w granicy 10800rpm-11800rpm, a C21 osiąga ją powyżej 11000rpm, czyli teoretycznie powinny się zgrać. Jeżeli z mułem co do C20 to prawda, to wypowiedzcie się tylko na temat C21. Nie chodzi już mi o wzrost osiągów względem C21 do C16, tylko o to, czy nie będzie na C21 jakiś problemów z regulacją, problemów z wkręceniem się na obroty itp. Bo nie byłbym zadowolony , gdyby po zakupie nowego wydechu przyszło mi go od razu sprzedać bo regulacja byłaby niemal niemożliwa.;x

Wolałbym uniknąć odpowiedzi typu ''bierz C21'', tylko wolałbym bardziej rozwinięte i konkretniejsze. ;)




_________________

Pomarańczka ;*


Ostatnio zmieniony 16 sty 2013, 18:40 przez Roost., łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 20:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 10:55
Posty: 124
Pojazd:
Jeżeli dźwięk nie bd Ci przeszkadzał to bierz C21 ale mógłbyś też pomyśleć nad S6 R1400 ,ponieważ jest ich mało i byś sie wyróżniał ,a po drugie jest to tak samo świetny wydech jak C21 ,ale jeżeli zależy Ci też na cichym dźwiękiem to bierz C16 ,bo podobno C20 są trudne w regulacji :)
Ale niech ktoś inny się jeszcze wypowie.




_________________

Jedyny taki aerox :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2201522#2201522




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 20:39 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Moim zdaniem zakładanie wydechu C20 oraz C21 jest troche bez sensu ,ponieważ Cylinder ten nie jest wcale takim wysilonym cylindrem, dobrze jeździ na c16 , dlatego bym celował w ten poziom wydechu na którym moc bd od dołu aż do max obr. Takimi wydechami mogą być polini for race 4, C16, R1200 gdyż r1400 będzie zdecydowanie za mocny. Na C20 będzisz miał muła na początku gdyż kolega miał taki setup, a wyżej już nie warto szukać.




_________________

Jazda


Ostatnio zmieniony 16 sty 2013, 20:42 przez sebastian18vega, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Nie kupuj nowego wydechu. Używany kupisz 40% taniej,dasz do odnowienia albo sam zrobisz i będzie bajka. C21 jest wyżej strojonym wydechem niż C20 więc dziwi mnie to,że jest jakiś "muł"(C20 powinien szybciej reagować niż c21 w tym wypadku). Posiadam MHR Replice,a wiec cylek o zbliożonej mocy i posiadam C20.Osobiście uważam,że jest to za mocny wydech ale daje rade i jest dobrze. Niedługo kupuje Tecnigasa RS70(podobny do C16) i mam nadzieje,ze ten wydech zgra sie idealnie:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 21:37
Posty: 161
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Mam na sell jak coś Yasuni City 16. Wydech przydałoby się odnowić troszkę. Ma jedną lekką wgniotkę zrobioną celowo, gdyż w neosie haczyła o osłonę wentylatora. Wydech kupiony rok temu od Redusa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2013, 15:12 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Roost. pisze:
Siema, zakup wydechu zbliża się już małymi krokami, a dalej nie wiem jaki wybrać. Wiem, że na C16 byłaby bajka, jednak nie do końca chcę ten wydech po raz drugi ze względu na długość (jednak ''na bidę'' powtórzę zakup). Chciałbym się dowiedzieć najlepiej od właścicielów tego cylindra bądź tych o podobnej mocy, jak sprawują się przy nich wydechy:
-Yasuni Carrera 20
-Yasuni Carrera 21
Widziałem bodajże 3 roxy, które przy ''Topie'' miały C21 i ponoć chodziło całkiem fajnie, natomiast C20 wg. opinii jest ciężko regulować i w większości cylindrów jest muł do 20km/h itp.


Chyba cos Ci się pomieszało bo to c21 jest wyżej strojony i to właśnie c21 byłoby ciężej wyregulować możesz brać c20, ładnie przy tym chodzi tylko wypadałoby powiększyć kanał bydechowy pod flansze.


Aerox99. pisze:
Jeżeli dźwięk nie bd Ci przeszkadzał to bierz C21 ale mógłbyś też pomyśleć nad S6 R1400 ,ponieważ jest ich mało i byś sie wyróżniał ,a po drugie jest to tak samo świetny wydech jak C21 ,ale jeżeli zależy Ci też na cichym dźwiękiem to bierz C16 ,bo podobno C20 są trudne w regulacji :)
Ale niech ktoś inny się jeszcze wypowie.



Bzdury, r1400?? Ten wydech jest jeszcze wyżej wystrojowy niż c20 i c21.
C20 jest na pewno łatwiej wyregulować niż c21 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 15:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
r1400 to klasa wyżej niż c21 -.-
Ja bym na Twoim miejscu celował w egzotyki, nie w każdym roxie musi siedzieć jasiek...
Twój cylinder jest troszkę mocniejszy niż MHR Replika, kolega miał c21 i w życiu nie dało się tego wyregulować, więc w to się nawet nie pakuj. Ponoć polini for race 4 jest ulepszoną wersją prf3. Ja bym się nawet nie zastanawiał nad wyborem, bo nie dość, że jest stosunkowo tani jak na tą klasę, to na większości wykresów jest to wydech posiadający najlepszą krzywą mocy.




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2013, 9:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 14:04
Posty: 200
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Policz sobie za pomocą mapki portów tego cylka i Porting Calculatora jakie ma kąty otwarcia wydechu i płuków. Tu masz tabele:

Wysokość kanału wydechowego, dla danego strojenia, podana w stopniach o.w.k.:
7000obr. 175-177
8000obr. 180-182
9000obr. 184-186
10000obr. 190-192
11000obr. 196-198
12000obr. 202-204
13000obr. 205-207
14000obr. 208-210


Wysokości kanałów płuczących zasilanych z komory korbowej dla danego strojenia podana w stopniach o.w.k.:
6500obr. 120-124
8000obr. 124-128
9000obr. 126-130
10000obr. 128-132
11000obr. 130-134
12000obr. 132-136
13000obr. 134-140
14000obr. 136-142

Policz średnią i na takie obroty musisz mieć wydech. Oczywiście +/-. Na necie potem szukasz wykresów. C20 powinien być dobry, bo due plus wysoko kręci :)




_________________

Auto-Blask
http://www.facebook.com/autoblaskpl
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy