Dzisiaj jest 24 maja 2025, 19:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sty 2013, 22:15 
*

Rejestracja: 08 gru 2012, 10:22
Posty: 72
Lokalizacja: Marki koło Warszawy
Pojazd:
Nie wiem gdzie dać post więc jak coś to proszę o przeniesienie. Mam mały problem z gaźnikiem (chyba). Odkręcając filtr powietrza (seryjny) z tyłu i w środku z jednej strony jest zarzygany olejem tak mi się przynajmniej wydaje. Co mogę z tym zrobic? Gaźnik to dellorto 17,5 olej z dozownika.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 23:00 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Wydaje mi się że 2t po prostu musi coś wrzucić do filtra, tego problemu nie ma na gaźnikach membranowych. Ale jeśli nadmiernie będzie rzucać paliwem to raczej gaźnik do regulacji albo płytki membranowego odstają




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 4:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
MaTiOs95 pisze:
Wydaje mi się że 2t po prostu musi coś wrzucić do filtra

Zgadza sie i tak jak piszesz nie mogą to byc spore ilości.
Jeśli dość chlapie mieszanką to może być tak że zaworek iglicowy nie domyka kanału i przydałoby się ogólne czyszczenie oraz ewentualna regulacja.
Przyda się rownież nowy filtr (gąbka)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 15:16 
*

Rejestracja: 08 gru 2012, 10:22
Posty: 72
Lokalizacja: Marki koło Warszawy
Pojazd:
Dzisiaj zamówię miałem to zrobić wcześniej ale teraz reguluje cały napęd i zmieniam dysze to od razu wezme filtr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 15:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
No na brudnym filtrze nie idzie regulować, a bynajmniej nie można tak robić.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 15:48 
*

Rejestracja: 08 gru 2012, 10:22
Posty: 72
Lokalizacja: Marki koło Warszawy
Pojazd:
A czy ktoś tu mówi że reguluje na brudnym :roll: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 16:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nic nie pisałes że masz czysty. Napisałes tylko że wymieniasz :roll: :roll:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 18:30 
*

Rejestracja: 08 gru 2012, 10:22
Posty: 72
Lokalizacja: Marki koło Warszawy
Pojazd:
No tak tylko jak na razie leży rozebrany napęd trochę i jak będę regulował to już na innym filtrze i od razu gaźnik cały wyczyszczę :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy