Dzisiaj jest 19 lis 2024, 5:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2013, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Witam!
Kupiłem ostatnio nowe sprzęgło Tec Evo Racing do swojego roxa serii i sprężynki dołączone do zestawu były słabej jakości i po prostu po zdjęciu nie nadawały się do ponownego założenia. Kolega pożyczył mi zestawu swoich lecz one nie były prawdopodobnie przystosowane do tego sprzęgła gdyż aby nie wypadały musiałem je maksymalnie ściągnąć.
I mam do was pytanie jakie sprężynki kupić do tego sprzęgła dla aeroxa serii+multivar oraz jak je naciągnąć by jak najlepiej było sprzęgło wyregulowane i rox sie ładnie zbierał? :)

Prosiłbym bardzo o linki :)- z góry dzięki :P


Ostatnio zmieniony 16 lut 2013, 14:49 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
refresh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
jaki masz wydech chodzi mi tylko czy wysokoobrotowy czy nisko to ci podpowiem




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Niskoobrotowy, dokładnie tecnigas silent pro- jest to wydech niby troche mocniejszy od serii ale nie znacznie.
A i jeszcze mam pytanie: czy jak wybiore te sprezynki np pomaranczowe stage6 jesli bd pasowac to juz to nie bd mi przeszkadzalo w regulacji dalszej i nie bd mialo to zadnego wplywu ze np przez to ze za twarde/miekkie w jakis sposob wolniej jedzie?? :P
bo wiem, że sprężynki tylko za start odpowiadaja ale mam watpliwości.. :)


Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 15:15 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
właśnie w regulacji chodzi o to że sprawdzasz na twardych , średnich miękkich inaczej nikt by nie mówił ze trzeba regulować napęd tylko że trzeba dopasować :) to że pasują to jedno a twarde miękkie ma znaczenie




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
no tak.. ale sprezynki za start odpowiadają i im twardsze tym z wyzszych obrotow startuje skuter a przy serii twarde sie nie sprawdzaja bo moze nie miec skuter sily ruszyc bo sprzeglo sie nie zlaczy z dzwonem..;/
rozumiem przy tuningu co najmniej sport to trzeba dobierac ale przy serii nie wystarczy kupic srednich badz miekkich i bd ok ?:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 20:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
średnie mówię !




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
tak kupisz średnie i będziesz miał wtedy i przyśpieszenie i v max , głównie po to są średnie , a np. jak masz sport i chcesz mieć full speed od wys . obrotów to dajesz twarde jak chcesz przyśpieszenie miękkie jak pół na pół czyli taki do miejskiej jazdy jak prawie wszyscy z nas to średnie :) w przypadku serii to średnie optymalnie i odpowiednio :)




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
i właśnie mi o to chodziło bo coś napisałeś, że trzeba regulować jak na danych jeździ ale ja mam tylko i aż serię :mrgreen:
a i skoro średnie to czy te będą odpowiednie i bd pasować do sprzegla tec evo racing?
http://www.shop.mieloch.pl/sprezynki-sp ... 0280.bhtml
a i czyli one bd najodpowiedniejsze?:D ok bd ruszal nie z za wysokich?:)
pytam bo na pewno ktos juz testowal na serii i czy sa good?:) :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
nie wiem ja mam te czarne z napisem s t a g e 6 każda literka na osobnym zwoju sprężynki te czarne i się trzyma :)




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a podeślesz linka?: a i je masz na serii roxie?:]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 22:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
nie na sprzęgle s6 pro , multivar pasek polini kevlar rolki 4.5 sprężynki średnio twarde (ale tobie pokażę średnio miękkie :wink: ) centralka hebo niebieska i wydech R-ka , mi to daje i przyśpieszenie i v max a tobie trochę osłabi przyśpieszenie ale doda v maxu :) lepsze to niż dać miękkie bo będzie lipa z v maxem chyba że ty stunt to miękkie - ja mam to http://allegro.pl/sprezynki-sprzegla-st ... 03701.html

ale weź lepiej te , bo ja mam w końcu cyla 70 :wink:

http://allegro.pl/sprezynki-sprzegla-st ... 60101.html

i będzie gites majonez xD




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
to powiadasz, że miękkie lepsze?
ogólnie nie wiadomo jaki start mi nie potrzebny zwazywszy na to ze na serii az tak to jest nie odczuwalne a lepiej miec wiekszy vmax.
bo w zasadzie sprezynki jako tako do vmaxu nic nie daja wiec czemu piszesz ze zmniejszy vmax?:D sprzeglo jak juz zalapie i bedzie sie trzymac to juz good i nie ma roznicy jakie sa :P
a i jak cos podaj takie co do tec evo racing raczej pasuja i dobrze by bylo abys na mielocha linki dawal :)


Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 22:49 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 14:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
ta takie między miękkie / średnie :) bo jak ty masz cylek 50 to on trochę słabiej kręci więc lepsze będą miękkie chociaż jeżeli chcesz mieć więcej v max to średnie :p zastanów się czy chcesz przyśpieszenie (miękkie) czy vmax (średnie)




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
właśnie trudna decyzja.. :D bo zależy jakie różnice w tym vmaxie by były :)
czy np 80 zamiast 85 to wtedy wiesz wole vmax ale jak 90 zamist 95 to przyspiecha
a na razie nie wyregulowany jest i jak bys mogl pomoc to prosze o rade w tym temacie bo
mam identyczny problem co autor: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... e68d1a80c0
po prostu naped chyba niewyregulowany itp :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 16:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
skoro masz niskoobrotowy to weź lepiej średnie bo one ci dodadzą trochę v maxu ale jeżeli chcesz skuter z vmaxem to się kupuje wydechy wysokoobrotowe i rolki 5.5 g daj do niskoobrotowych + sprężyna hebo +50 czarna choć nie wiem czy do niskoobrotowego wydechu nie będzie za twarda :/




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 17:39 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 11:06
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Tak wsadz centralna hebo 50% sprezynki hebo zielone i rolki 5,5 max 6g




_________________

<MBK NITRO>
Cyl. Top 50ccm
Wydech Yasuni Z
Sprzegło Tec Racing
Dzwon Polini Speed Bell
Wał RMS Super Compatition
Gaźnik Dellorto 12,5mm
Wariator Polini speed control
Pasek Polini cevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a czy ta hebo 50% jest dużo lepsza i znacznie różni się od malossi żółtej białej?
bo nw czy czytaliście ten temat do którego linka podałem ale mam zestaw testowych rolek: 4,3; 5,1; 5,6; 6,3; 7gram oraz sprężynę centralną: seryjna, malossi białą i malossi żółtą. do tego planuje jak w temacie dokupić sprężynki i raczej na pomarańczowe postawie.
Czy z takim zaopatrzeniem dam radę chociaż wyregulować go aby co najmniej 80-85 jechal z db przyspieszeniem?:)
Setup:
-cyl seria, -multiwar, -sprzęgło tec evo racing, pasek malossi x-special, dzwon teca, -wydech tecnigas silent pro wolnoobrotowy
A co do wydechu to po prostu on już był a z tego co czytałem jego właściwości to podobny jest do serii więc możecie śmiało doradzać tak jak bym do regulacjii serii potrzebowal pomocy.
A i czy nie dziwne ze na rolkach 7gr. sprezynkach seryjnych lecz nie pasowaly wiec maksymalnie naciagniete sa i do tego biala malossi jedzie 45-50km/h?? :shock: :/
link do tego tematu jeszcze raz zapodaje: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2215450#2215450


Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, 18:13 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Żółta malossi jest bardzo twarda biała za to miękka więc się nada bo to odpowiednik hebo 50% , załóż tak sprężynki jak kolega wyżej zielone hebo centralke tą białą malossi i rolki testowe spróbuj najpierw na tych 5.6 a potem spróbuj na tych cięższych i zostaw te na których będzie lepiej :D




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
yhmm.. bo właśnie w przyszłym tyg bd zamawiał i jeszcze bardziej trochę mi się zakręciło i nw co wybrać.
Bo niby pisaliście, że do tego niskoobrotowego aby wziął pomarańczowe(srednie) stage6 a teraz miekkie hebo :P
TomekRox mógł byś się wypowiedzieć na temat właśnie tych sprężynek i odczuć? Czy nie lepiej wolałbyś twardsze? Bo widzę, że też masz 50cc i te same sprzęgło:P
A i ostatnie: czy jak nawet bym kupił te miękkie to warto później je naciągać? Chodzi mi o to czy po prostu najlepiej zostawić je tak aby były złożone bez naciągania dla ich dobra pomimo ze wlasnie te srubki sa od naciagania.- troche durne pytanie ale zawsze jakieś :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy