Dzisiaj jest 18 lis 2024, 19:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2013, 17:35 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Siemanko ktos ma jakiś link do uszczelek które się zakłada przy zakładaniu nowego zaworu membranowego oraz króćca . Uszczelki potrzebuje do tego zestaawu http://www.shop.mieloch.pl/zawor-z-kroc ... 2029.bhtml ponieważ nie ma w zestawie




_________________

Jazda


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 18:19 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
do tego nie dajesz uszczelek masz po brzegach wtopiony taki pasek i to robi za uszczelke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 18:22 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
No mam nadzieje że wiesz że tak się robi gdyż potem nie chce rozbierać zeby uszczelniać :), znalazłem także w książce malossi że głowice z siłą 1,2 kg m czyli około 12 Nm . Kto się jeszcze wypowie na temat uszczelki ?




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 19:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
uszczelkę tylko pod zawór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 19:40 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
http://www.shop.mieloch.pl/uszczelka-za ... 7822.bhtml
czyli taką uszczelkę tylko między kartery a zawór , a miedzy zawór a króciec nie?




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 20:29 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
tak taka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 20:35 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
No ok , spróbuję założyć uszczelki pomiędzy oba podzespoły. Bedę pewniejszy ,no chyba że to własnie rozszczelni układ .




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
ja słyszałem że bloki skręca się 13-14 nm :)




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 20:47 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Dobrze słyszałeś kartery dociąga się na około 14 Nm , a głowicę Mhr replica 70 , na 12Nm




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 21:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
sebastian18vega pisze:
spróbuję założyć uszczelki pomiędzy oba podzespoły.

Po co ?? jak między króćcem a membranami masz taką gumę, nawet widać na tym zdjęciu
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy