Dzisiaj jest 18 lis 2024, 19:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2013, 17:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Elo.
1.Jakie są objawy zużytego paska? Mój powinien mieć 16.7mm a ma 16mm.
2. Dałem już rolki 6g i miękką centralkę a do tego miękkie sprężynki żeby spokojnie dotrzeć streetrace, rusza przy ok 3,5tyś obr po czym ma moim zdaniem muła bo 40km/h leci przy 7-7,5tyś obr ;x
Jeszcze jak zakładałem multivara to ciężko wchodził na wał talerz ten co jest za wariatorem i siedzi sztywno bo dociągałem go tulejką reszta wszystko ładnie weszło. Co może być nie tak że kręci tak wysokie obroty? Moim zdaniem rolki im cięższe tym bardziej powinien jeździć na mniejszych obrotach bo szybciej pasek przeciągają.
3.Do tego seta lepiej regulować na dyszy 80 czy 85? Bo skuter dziwnie przerywa czasami tak jak by miał odcinkę gdy gwałtownie chce przyśpieszyć.
4.Jak reguluję gaźnik to obroty słychać że wzrastają w przedziale od wkręconej śruby mieszanki do max 1 czy 1,5 obrotu. (Dysza 0.80mm)
5. Jak zmierzyć długość paska czy nie jest rozciągnięty?
Setup to
Cylinder:Stage6 Streetrace 70cc 12mm NOWY
Wał: Top Racing Evo NG 12mm NOWY
Łożysko korby: Top Racing
Łożyska: NTN c4
Wydech: Polini Super Race
Gaźnik: Tec 21mm DYSZA 0,80mm
Wariator: Malossi Multivar 2000 NOWY
Przeciwtalerz: Kuchenny :C
Sprzęgło: Seria :C
Dzwon: Seria :C
Pasek: SERIA niby ma mieć 16,7mm a ma 16mm
Filtr: Revo AirBox
Zawór: Płytki Membrany seria
Króciec: Seria odblokowany
Centralka; Malossi biała
Sprężynki; miekkie niebieskie




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 17:44 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
1. Nie wchodzi wysoko na wariator i przeciwtalerz, ale to idzie skorygować wyciągając podkładkę pomiędzy tuleją a przeciwtalerzem
3. Dysza to regulacja dawkowania paliwa na maxa przepustnicy i tylko dysza podaje w tedy paliwo. To trzeba to dobrać aby było git. Ale jak odcinka to może być za mała dysza, chyba że go przylewa to w tedy za duża.
4. Też tak miałem w streecie i 17.5, ale jak zmieniłem zawór membranowy to poprawnie wyregulowany na jałowych to coś w okolicy 4. Ale Ty reguluj aż silnik ładnie będzie pracował na jałowych i przestanie podnosić obroty i potym jeśli nie równo się będzie wkręcał to przestaw iglicę aby się ładnie wkręcał i sprawdź czy dobrze pracuje na jałowych.




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 17:50 przez MaTiOs95, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Nie mam podkładki między przeciwtalerzem a tuleją ;/
Jeszcze jakieś pomysły żeby tak nie kręcił obrotów?




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy