Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 kwie 2013, 16:59 
*

Rejestracja: 01 lut 2013, 22:29
Posty: 16
Lokalizacja: Raciszów, k. Brzegu
Pojazd:
Siemanko !

Mam problem, mianowicie przed zimą jeździłem skuterem normalnie, bez żadnego przegrzania się itp, a ostatnio odkąd go pierwszy raz po zimie odpaliłem, już na pierwszej przejażdżce skuter mi się przegrzał po przejechaniu około 3-4 km. Jechałem nim spokojnie, jakieś 70 km/h gdzie on potrafi więcej. Nie ruszałem gwałtownie ani nic w tym stylu no ale przegrzał się.. Zgasł podczas jazdy no i musiałem poczekać chwilę żeby wystygł. Po przeczekaniu jakichś 5 minut odpaliłem go i pojechałem normalnie, ale nie miał już takiego startu jak wcześniej, więcej buczał niż przyspieszał i wtedy wystraszyłem się, że może już tłok przytarł cylinder dlatego jechałem jeszcze ostrożniej.. .. Ostrożnie jechałem przez jakieś 2-3 km a potem dałem mu raz do końca żeby się rozpędził.. V-max już osiągnięty no to zwolniłem bo po co katować, a tu nagle znowu się przegrzał.. Wtedy już akurat byłem koło domu to go dopchałem i odpaliłem w domu, odpalił normalnie...
Dzisiaj znów pojechałem się przejechać i po przejechaniu 2 km na pełnej manetce znowu się przegrzał ... Nie wiem co się może dziać, że tak szybko się przegrzewa ..
Prosiłbym o pomoc ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 17:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Chłodzony cieczą czy powietrzem ?




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 17:14 
*

Rejestracja: 01 lut 2013, 22:29
Posty: 16
Lokalizacja: Raciszów, k. Brzegu
Pojazd:
Powietrzem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 18:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
to skąd wiesz że się przegrzał ? czyść i reguluj gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 19:04 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Jak tlok raz ci złapał bo z tego ci piszesz tak się stalo to będzie nadal to robil bo jest osłabiony i za pewne tłok i cylinder do wymiany.Jak skuter bardzo bardzo dlugo stal nieruszany to zawsze lepiej wlac mu troche oleju do cylindra zeby juz od startu miała tuleja smarowanie ;) no ale nie zrobiłeś tego




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 20:12 
*

Rejestracja: 01 lut 2013, 22:29
Posty: 16
Lokalizacja: Raciszów, k. Brzegu
Pojazd:
bart1aerox100, bo przegrzanie mi to wygląda. Gdy puszczę manetkę i dam znowu gazu jest już słabszy i tak jakby buczy, a kolejny raz jak dam gazu to gaśnie i hamuje odrazu ..
naziol, cylinder odkręcałem jakieś 2 tygodnie od pierwszego odpalania, to zawsze smaruje gładź cylindra olejem, żeby nie porysować w razie czego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 5:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak gaśnie i czuć hamowanie to tłok puchnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 6:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
bart1aerox100, x2
Lepiej odkrec cylek..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 15:22 
*

Rejestracja: 01 lut 2013, 22:29
Posty: 16
Lokalizacja: Raciszów, k. Brzegu
Pojazd:
No właśnie wiem, że puchnie. Ale jak temu zapobiec, jeśli wgl się da?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 16:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
lysy0271, Zmiana tloka




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 18:15 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
zmiana tłoka i najlepiej z honować cylinder bo tak czy inaczej masz zdarty mikrofilm olejowy i nawet na nowym tłoku moze ci łapać tuleja bo jest osłabiona ;) Nowy tłok i honowanie= pewny cylinder




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy