Dzisiaj jest 18 lis 2024, 16:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2013, 15:12 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
Witam, mam taki oto cylinder: http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 0732.bhtml
i pierwsze pytanie mam taki:
1. czy ten tłok co jest w komplecie jest dobry? wytrzyma czy może lepiej wymienić lub nie koniecznie?
następne pytania mam związane z docieraniem, a więc:
1. ile km mam go docierać?
2. jaka prędkością?
3. co ile zmieniać olej podczas docierania?
4. i ile np wlać oleju do baku np. na 1l benzyny ile ml oleju?
dozownik oleju lepiej usunąć? czy może go zostawić i po prostu mniej dolewać do baku oleju? a może go usunąć i dolewać więcej oleju?

pozdrawiam i czekam na wasze odp. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 15:43 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Nie wiem jak z jakością ale jadę 3 sezon ponad 10 tyś .km na jednym tłoku,docieranie w instrukcji pisze żeby przez 40min / 1godzinę nie przekraczać 6 tyś rpm . potem normalnie jeździć ,prędkość nie ma nic do rzeczy , nie przegrzać,oleju można dolać troszkę ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 19:59 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
jak prędkość nie ma nic do rzeczy jak czytam właśnie to właśnie na początku trzeba jeździł po 40km a nie, że ciągle na fulla.
czekam na dalsze odp.




_________________

Yamaha Aerox 2003r.
cylinder- malossi sport 70cc
gaźnik - dellorto 17,5
dzwon -malossi
sprzęgło -tec evo racing
wydech-laser x-pro
wariator- malossi multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 20:06 
**

Rejestracja: 18 lis 2012, 8:04
Posty: 484
Pojazd:
nie chodzi o predkosc! Chodzi o obroty silnika, nie moga byc za wysokie..




_________________

Sprzedam Stage 6 Pro Replica do Minarelli !

http://tablica.pl/oferta/stage6-pro-rep ... 3gU4b.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Oszczędzaj przez pierwsze 100 - 200km. Zmienne obroty ale nie za wysokie.
Mieszanka przy docieraniu najlepiej 1:40 (czyli 100ml oleju na 4l benzyny)




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 20:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nie jeździj na max obrotach a cylek można powiedzieć że bardzo dobry :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 22:14 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
aha ok to dzięki ;p
a to mam jeszcze takie pytanko:
mam seryjny gaźnik a do 70 muszę kupić 19mm i to co bd musiał wymienić? króciec ssący? czy filtr powietrza? czy może i nic? :D




_________________

Yamaha Aerox 2003r.
cylinder- malossi sport 70cc
gaźnik - dellorto 17,5
dzwon -malossi
sprzęgło -tec evo racing
wydech-laser x-pro
wariator- malossi multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 22:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Króciec może zostać, pasowało by wymienić membrany w zaworze (ale to masz w zestawie z cylindrem) no i jeszcze pasowało by zmienić filtr na stożkowy, typu. Polini Air Box, i dysze do regulacji od 85 do 95 :)




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 7:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dellorto 19mm będzie dobry. Filtra nie musisz zmieniać ale możesz na np. Air box'a.
Jeżeli stożek to dysze do regulacji 80-90.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 9:21 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
gaźnik akurat mam zamiar kupić z tec ;)
chyba też dobry.




_________________

Yamaha Aerox 2003r.
cylinder- malossi sport 70cc
gaźnik - dellorto 17,5
dzwon -malossi
sprzęgło -tec evo racing
wydech-laser x-pro
wariator- malossi multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
powiem tyle, nie kupuj tec'a :)




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 23:50 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
heh właśnie co nie co poczytałem i właśnie chyba jednak nie kupie ;D
a wy jaki polecacie i tani jakiś bym poprosił :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
YamahaAeroxStun, najlepszą opcją będzie dellorto, na gaźniku dużo nie zaoszczędzisz :D




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 16:32 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
no chyba bd musial kupic bo nie ma nic taniego a lepszego ;/

a takie pytanie
19mm mniej pali jak 17,5mm?
bo pisali mi, że tak ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 19:14 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
to potrzeba mi na szybko odp.
do czego potrzebne sa membrany ktore mialem w komplecie z cylindrem?
i jak maja byc ustawione pierscienie na tloku? czy to obojetnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 20:08 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
obejrzyj dokładnie tłok w rowkach od pierścieni są kołeczki musisz tak ustawić pierścień żeby jego przecięcie wypadło na tym kołeczku innaczej nie wsadzisz tłoka w cylinder albo uszkodzisz tlok' pierścienie ;cylinder płytki są od zaworu pod krućem ,mogą mieć inną twardość od seryjnych co może wpłynąc na pracę silnika ,na lepsze albo na gorsze trza próbować :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 21:29 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
ok ;) dzieki za pomoc! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2013, 21:01 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
mam cylek 70 i co jesli nie wymienie gaznika i zostawie seryjny?
co sie moze stac :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2013, 21:35 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
możesz zatrzeć cylek a jak nie dasz większej dyszy to na pewno do zatrzesz polecam gaźnik 19 do 70 poprawia chłodzenie wewnętrzne co przekłada się na dużą żywotność cyla jeśli masz używany w okazyjnej cenie gaźnik 17,5 i nie masz zbyt wiele kasy to możesz spokojnie kupić bo 19 już ciężej trafić używaną a 17,5 jest dużo i też wyrabiają przy 70 ale lepiej weź 19 jak masz kasę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2013, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Przy 19mm jest znacznie lepsze chłodzenie od 12mm.
Możesz też dać większa dyszę do 12mm ale lepiej już kupić Dellorto 19mm i docierać jak trzeba.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy