Dzisiaj jest 18 lis 2024, 13:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2013, 20:19 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 10:35
Posty: 69
Pojazd:
Witam. Mam problem znowu z moją yamaszką.

1.Otóż od dłuższego czasu leci mu z tłumnika olej.

2.Ciężko go zapalić.(Kiedyś czy to zima,czy lato,skuter odpalał na 1 kopa w lato a teraz muszę kopać z 2-5min zanim odpali).

3.Skuter traci na mocy i v-maxie.( Może to być wina rolek,sprężynek i paska?> )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 20:40 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Hmm a jaka kompresja jasne ze naped ma znaczenie sprawdz rolkii pasek itp..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
wyczyść filtr powietrza , często gdy dłużej stoi zbierze sie olej .




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 20:53 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 10:35
Posty: 69
Pojazd:
OneBigDriverr, Tylko,że on u mnie dłużej niż 2-3 dni to nie postoi bez ruchu:D Cały czas jeżdzę. I ten olej to leci podczas jazdy a nie gdy stoi.
snoppy, Kompresji nie sprawdzałem:/


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2013, 20:54 przez Kamil118877, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Kamil118877,
może masz dziurawy wężyk od zbiorniczka z olejem.
Ale wyczyść filtr , przecież wiecznie nie bedzie chodziło trzeba robić ,,serwisówke,, hehe :)




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 21:00 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 10:35
Posty: 69
Pojazd:
A jakby był dziurawy, to tłumnik wypluwał by olej ? Dodam,że ostatnio w gaźniku znajdowało sie troszeczkę oleju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Za bogata mieszanka w olej skoro pluje... Za dużo dajesz oleju do paliwa




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
a jaki olej lejesz ?




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 0:16 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
OneBigDriverr, A co ma dziurawy wężyk do kapania oleju z wydechu?

Na moje oko po prostu nie przepala ci tego oleju i musi go w takim razie wywalać wydechem. Długie kopanie to mogą być pierwsze objawy słabej kompresji bądź po prostu pompka paliwa ci walła




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 7:51 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 10:35
Posty: 69
Pojazd:
OneBigDriverr, Nie znam dokładnej nazwy,ale jakiś czerwony :D

pysk, To jeżeli za dużo oleju pobiera to wyregulować gaźnik tak?

naziol, a kompresje jak sprawdzić?

Skuter jeżeli za dużo pali to wyregulować gaźnik tak? Potrafi 4-5l spalić nieraz


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, 8:00 przez Kamil118877, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 20:10 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Kamil118877, Manometrem mierzysz kompresje jak masz słabą kompresje bd słabo zapalać i dużo palić i żadna regulacja tu nie pomoże ponieważ większość mieszanki przeleci nieszczelnościami pierścieni do skrzyni korbowej




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2013, 7:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
sprawdź zawór przy okazji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 10:25 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 10:35
Posty: 69
Pojazd:
Jeszcze takie pytanko. Jaka powinna byc dysza głowna w jogu na serii




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 17:21 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 10:35
Posty: 69
Pojazd:
Ref.

Jak wygląda blokada na tłumniku sportowym? Na wlocie wydechu i na końcówce w Yasuni Z?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
masz taką zwężkę ,zobacz sobie w seryjnym wydechu jaki masz otwór przy kolanku a jaki na Yaśku i będziesz wiedział jak wygląda blokada .




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy