Dzisiaj jest 18 lis 2024, 11:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2013, 15:56 
*

Rejestracja: 14 kwie 2013, 20:09
Posty: 27
Pojazd:
Witam / Dzień Dobry
Nie wiem jak zacząć : P
Jestem właścicielem Yamahy aerox (05r 15tyś km) mam w niej wydech LeoVince ZX i wariator Malossi Multivar , ale to mi nie wystarczy myślałem nad zmianą cylindra i teraz zaczynają się schody mam do wyboru 2 cylindry :
- Malossi Sport 70
- S6 Streetracer 70
Cylindry bardzo do siebie podobne ale jednak różnica jest który mi polecacie ?
zamierzam kupić cylinder , gaźnik i łożyska wału
Moje Pytania :
1. Jaki gaźnik do tych cylindrów 17,5 czy może 19 ? (nie chce zakładać stożka chyba że trzeba do tych cylindrów ? bo chce ograniczyć spalanie )
2. Ile Roxa z takim cylindrem będzie paliła na 100 ?
3. Ile lać oleju w czasie docierania i po docieraniu na 1 litr benzyny ? (używam
Olej Castrol Power1 Racing 2T )
4. Jak docierać takie cylindry ? (myślałem nad czymś takim na samym początku odpalić skuter niech tam sobie popryka i potem jeździć tak 20-30km/h po 10 min i 5 min odpoczynku i tak do 150km potem jezdzić tak z 40km/h i co jakiś czas sprint 300-600m i tak do 500-600km i na koniec nie od razu full manetka tylko stopniowo co wy na to ? )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 16:07 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
malossi sport 70: słabszy, żywotniejszy
stage6 streetrace: mocniejszy, mniej żywotny
chcesz ograniczyć spalanie więc gaźnik 19mm dellorto, żadnego stożka
spali pewnie z 5l
twoje metody docierania powinny być okej, chociaż nie robiłbym tych sprintów tak długich, po prostu poskakać po obrotach




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 16:16 
***

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:31
Posty: 1146
Pojazd:
lukas971997, A skąd to wiesz że street jest mocniejszy?? Te cylindry są prawie takie same lecz mocniejszy trochę jest malossi sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 14:11
Posty: 181
Lokalizacja: Zamość, Lubelskie
Pojazd: Malaguti F12
Ja bym brał Stage6 ! Malossi Sport 70 nie ma takiej rewelacji :)




_________________

Sprzedam Malaguti F12 2003r AC <- Full RACING
http://forum.mieloch.pl/malaguti-f12-ac-2003r-lubelskie-full-racing-t366762.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 18:48 
***

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:31
Posty: 1146
Pojazd:
Snuffek, A na streecie jest?Proszę cię te cylindry są bardzo porównywalne lecz trochę mocniejszy ale to lekko bd malossi sport.Ja bym brał osobiście malossiego ponieważ teraz wiele się słyszy,że w streecie są tłoki które puchną ;c I na plus tego jeszcze malossi ma płytki membramy w zestawie :)


Ostatnio zmieniony 03 maja 2013, 18:49 przez RoQs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 19:00 
*

Rejestracja: 14 kwie 2013, 20:09
Posty: 27
Pojazd:
Ile lać oleju w czasie docierania i po docieraniu na 1 litr benzyny ? (używam
Olej Castrol Power1 Racing 2T dokładniej takiego http://www.shop.mieloch.pl/olej-castrol ... 8655.bhtml )


Wydaje mi się że biorę Malossiego ale może ktoś jeszcze się wypowie ( mój setup to LeoVince ZX i Malossi Multivar ) i wydaje mi się że dobrze się z gra z Malossim


Ostatnio zmieniony 03 maja 2013, 19:05 przez Sizar, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 19:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
rób mieszankę 1:40 i będzie spoko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 19:12 
*

Rejestracja: 14 kwie 2013, 20:09
Posty: 27
Pojazd:
1:40 to jest 25ml oleju na 1 litr benzyny tak ? czy się mylę ?

Wiele ludzi chwali S6 że jest to najlepszy cylinder klasy sport ale mam dziwne wrażenie że długo nie wytrzyma ale podobno ma najlepsze osiągi (zwłaszcza przyśpieszenie) , a Malossi to Malossi wiele lat doświadczenia


co to znaczy że gaźnik jest na wcisk czyli wejdzie do seryjnego króćca ? bo mam na oku taki http://www.shop.mieloch.pl/gaznik-dello ... 3203.bhtml


Ostatnio zmieniony 03 maja 2013, 19:34 przez Sizar, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 20:25 
*

Rejestracja: 03 maja 2013, 17:15
Posty: 32
Pojazd:
http://www.pedparts.co.uk/ekmps/shops/t ... .jpg%20%20

powinno wszystko wyjaśnić idealnie się składa że też masz zx`a tak ja tam na hamowni

co do żywotności to malossi będzie zdecydowanie trwalszy


Ostatnio zmieniony 03 maja 2013, 21:00 przez nicoen36, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 20:36 
*

Rejestracja: 14 kwie 2013, 20:09
Posty: 27
Pojazd:
ciągnie mnie do Malossiego : P tylko teraz mam pytanie ile oleju lać podczas docierania i po docieraniu ? czy 1:40 będzie dobrze czyli 25ml na 1 litr benzyny tak ? (używam Olej Castrol Power1 Racing 2T http://www.shop.mieloch.pl/olej-castrol ... 8655.bhtml )


Ostatnio zmieniony 03 maja 2013, 20:38 przez Sizar, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 21:06 
*

Rejestracja: 03 maja 2013, 17:15
Posty: 32
Pojazd:
Sizar, są gaźniki na wcisk i przykręcane do króćca ty masz na wcisk
co do mieszanki to każdy robi to inaczej na ale chyba najczęściej polecane jest przez pierwsze kilometry 1:50 potem 1:40 i 1:30

edit: tu masz tabekę z mieszankami
http://img80.imageshack.us/img80/1189/g ... lleie9.jpg


Ostatnio zmieniony 03 maja 2013, 21:07 przez nicoen36, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 20:58
Posty: 274
Pojazd: YamahaDT125/YamahaNeos
bierz malossiego ja bym lał 1;40:D sam mam mallosiego i przy dobrej regulacji bez gaźnika 19 tylko na seri 100-105licznikowe




_________________

Zajrzyj do Mojej DT125
yamaha-dt-125-by-wiadro-t360660.html

http://neos.jud.pl/viewtopic.php?p=27271#27271




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 21:32 
Używany czy nowy cylinder chcesz?

Jak nowy to weź streetrace (nie street racer - jak mnie to denerwuje xD )
jest on tańszy, a klasą to samo co malossi sport. Kolega ma malossiego, ja mam streetrace i w sumie mój rox lepiej chodzi, aczkolwiek on coś niedoregulował go.
W każdym razie pracują oba podobnie.

Jak szukasz używanego to po prostu jaka Ci pierwsza oferta wpadnie... Myślę, że oba cylki są dobre. Kilkanaście tys. km zrobisz bez problemu na tym i na tym ;)

Ad.1.-nie podejmę decyzji za Ciebie, ale mi 17,5 w zupełności wystarcza i osiągi są suuuper :> Nie koniecznie na stożku/bez stożka musi mniej/więcej palić. Mi na stożku pali 3,6l/100 zł na dobrych osiągach, ale trochę to regulowałem.

Ad.2.- no to też z mojego doświadczenia... po założeniu cylindra bezpośrednio bez regulacji palił 6l. Potem ogólnie po wstępnej regulacji palił ok 5,5l. Teraz jakoś tak fajnie trafiłem, że jest to 3,6l. Jak się postarasz to tak średnio na 4,5l powinno być ok.

P.S. Zapomniałem o tych nowych streetrace to początek postu muszę trochę odwołać. Nowe streetrace- nowe wersje z tłokiem. Złe opinie są. Ale tylko opinie, które i tak więcej ludzi powtarza bo wyczytało tu na forum. Trzeba się przekonać lub zapytać na prawdę osoby, które to miały/mają.
Ja mam osobiście ten stary i jest git.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2013, 21:33 przez arek95, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 5:20 
*

Rejestracja: 03 maja 2013, 17:15
Posty: 32
Pojazd:
spalanie 3.6 arek jesteś mistrzem regulacji że na cylindrze 70ccm i stozku tyle ci pali i jeszcze przy takich osiagach :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 7:53 
*

Rejestracja: 14 kwie 2013, 20:09
Posty: 27
Pojazd:
arek95 podoba mi się twoja wypowiedz o S6 i kupuje nowy cylinder ale wydaje mi się że street + LeoVince ZX to nie będzie dobre połączeni (już sam nie wiem co do tych cylindrów)

Podoba mi się to w Malossim że znajdę wszystkie części do tego cylindra i to nie prawda że malossi jest droższy po prostu do malossiego dorzucają jeszcze płytki membranowe

PS. Moja roxa ma (LeoVince ZX + Multivara) i jest wyregulowana na rolki 4,4g białą Malossiego a sprężynki sprzęgła nie pamiętam jakie tam były ale gdy zmienię cylinder to będę musiał od nowa regulować napęd ? czy wystarczy gaźnik (wydaje mi się że przy tych rolkach będzie miał mega przyśpieszenie )


Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 8:03 przez Sizar, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 8:52 
**

Rejestracja: 05 maja 2011, 14:19
Posty: 317
Pojazd: Benelli 491 MIDRACE
Sizar, http://www.youtube.com/watch?v=TSNqmfDzNp8 mi tak chodził na zxie niestety zx był za słaby ale dawał rade ogólnie na prędkość też nie narzekałem wtedy ;p




_________________

S6 Pro Sport MK
S6 Dellorto 19mm Black Edition
Hebo NG 4g
SKF c4 lożyska
Malossi x-special
Membrany Tec Sport
Stage 6 PRO
Malossi E13
Top Racing High-tech
Yasuni R
Klin wału z przyśpieszeniem zapłonu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 12:21 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
lukas971997, Skąd masz taką wiedzę, że Streetrace jest mniej żywotny od Malossiego Sporta ? No możesz mi jeszcze powiesz, że Aerox z 2010r. jest bardziej żywotny od tego w 2006r bo jest produkowany w innej fabryce ?

Jak nie masz pojęcia to nie pisz w ogóle...


Sizar, Ja mam Streetrace i jezdził aż nie spuchł tłok ale to z mojej winy mogę go polecić ;)




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 12:42 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
odezwać się na forum to od razu cię zjadą jak psa
Sizar, będziesz dbał będziesz jeździł
teraz pasuje?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 14:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2010, 19:01
Posty: 125
Pojazd:
Sam nie dawno kupiłem Malossi Sport 70cc :) . Jest tak zadowolony z tego Cylindra . naprawdę super :] Moc przyśpieszenie . Obecnie jest na dotarciu , oraz zamontowałem jeszcze do niego 19mm :) Wkrótce regulacja ; ]

Malossi Sport - Streetrace , wszystko to samo .. :)

Choć mam bardziej przekonanie do firmy Malossi .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 14:38 
*

Rejestracja: 14 kwie 2013, 20:09
Posty: 27
Pojazd:
Mój wybór to Malossi Sport 70 + dellorto 19mm mam nadzieje że będę zadowolony : D a te płytki membranowe od cylindra malossiego to montować też ? czy zostawić serie

Czy do tego gaźnika będzie pasował seryjny filtr powietrza i króciec ?
http://www.shop.mieloch.pl/gaznik-dello ... 3203.bhtml

jakiej firmy polecacie łożyska wału ? (Metal)

PS. mogę go docierać na Leosiu ZX czy lepiej seryjny wydech ? (Roxa jest wyregulowana pdo Leovicne ZX i Multivara (4,4g , biała malossiego , sprężynki nie pamiętam ale założę jakieś miękkie że by miał spokojny start)


Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 18:04 przez Sizar, łącznie zmieniany 6 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy