Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2013, 15:54 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
A więc w setupie mam narazie wydeszek leovince zx, cylek 50 airsal. Wziąłem się za regulacje, wstawiłem rolki 5g stage 6 i mam dylemat co do sprężynek i centralki. Sytuacja wygląda następująco, od 0-20 jedzie normalnie ( czyli tak jak na oryginalne), od 30-50 ma nieziemskie przyśpieszenie i od 55-65 zaczyna się problem. Nie da rady wyciągnąć tych 55 (jadąc po prostej powierzchni, oraz pod górkę wyciągnie 60km/h i po kilometrze spada aż do 50). Jadąc z górki jak już przeskoczy te 60 to od 70 leci idealnie aż do 80. Dodam, że na zimnym silniku nie mam takich problemów. Również na zimny silniku dusi się. Lecz gdy silnik trochę się nagrzeje odrazu jest ten problem. Doradził by ktoś jakie dobrać sprężynki i centralkę? Bo jestem pewien, że jest to wina złej regulacji. Lecz mogę się mylić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 21:14 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Otrzymam jakąś odpowiedź?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 15:33 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Odświeżam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 18:29 
*

Rejestracja: 20 maja 2012, 10:19
Posty: 194
Pojazd:
mi się wydaje że to za mała dysza , na zimnym silniku ma ssanie i daje radę , na ciepłym ssanie sie wyłącza i już lipa




_________________

nad krzyżem będzie kask "on zginął na motorze" :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:21
Posty: 178
Pojazd: ROUTER METRO CITY 4t
Większa dysza , filtr stożkowy i regulacja.. :)




_________________

GG : 23155238


Odpowiedz na moje pytanie nic Ci się nie stanie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 20:06 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Najpierw chcę zając się regulacją, potem zajmę się dyszą jak będzie trzeba. I nadal czekam, aż mi ktoś doradzi jakie sprężynki i centralkę zamówić? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 21:47 
*

Rejestracja: 20 maja 2012, 10:19
Posty: 194
Pojazd:
najpierw chyba regulujesz gaźnik potem napęd tak ? on nie ma siły przełamać tej bariery musisz dać większą dysze ! a nie napęd... to tak jak byś chciał zmieniać przerzutki bez łancucha...




_________________

nad krzyżem będzie kask "on zginął na motorze" :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 6:13 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Mam oryginalną dyszę (prawdopodobnie 68), na jaką polecacie zmienić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 11:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:21
Posty: 178
Pojazd: ROUTER METRO CITY 4t
A jaki gaznik?




_________________

GG : 23155238


Odpowiedz na moje pytanie nic Ci się nie stanie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 14:14 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Prawie wszystko oryginalne, poza cylkiem (airsal 50), wydech (lovince zx) i rolki 5g stage 6. Reszta seria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 15:51 
*

Rejestracja: 20 maja 2012, 10:19
Posty: 194
Pojazd:
dysza około 70-80 :)




_________________

nad krzyżem będzie kask "on zginął na motorze" :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 16:07 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
A bardziej konkretniej? Bo wolę kupić jedną i wiedzieć, że będzie na niej dobrze. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 16:11 
*

Rejestracja: 20 maja 2012, 10:19
Posty: 194
Pojazd:
"wiedzieć, że będzie na niej dobrze. :)" - gdyby można było tak określić to nie istniały by zestawy dysz , sprężyn itp . powiedz jaki masz gaźnik możesz zamówić z allegro jakieś tanie dysze za 1.5 zł :)




_________________

nad krzyżem będzie kask "on zginął na motorze" :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 16:18 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Jeszcze, że się tak zapytam, pod oryginalny gaźnik gwint jest m6? I czy dysze są lepsze i gorsze? (chodzi mi o firmę i jakość).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 19:44 
*

Rejestracja: 20 maja 2012, 10:19
Posty: 194
Pojazd:
dysza to nie robi róznicy tylko musisz ustalić gwint jaki masz :>




_________________

nad krzyżem będzie kask "on zginął na motorze" :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 22:30 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Dlaczego zapytałem, aby się upewnić czy oryginalny gaźnik ma gwint m6. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2013, 13:23 
*

Rejestracja: 20 maja 2012, 10:19
Posty: 194
Pojazd:
zależy jaki masz gaźnik , gurtner , czy delloltro :>




_________________

nad krzyżem będzie kask "on zginął na motorze" :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 14:41 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Gaźnik to gurtner 12.


Ostatnio zmieniony 20 maja 2013, 6:08 przez Mnich345, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy