Dzisiaj jest 18 lis 2024, 3:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 maja 2013, 23:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Witam ! Ostatnio jechałem do punktu oddalonego od mojego domu z 40km w jedną stronę, moim skuterem <Setup w podpisie>. Przez ok 5/10 km ganiałem się z CBR 125 no i wiadomo gaz opór itd... Miałem ok 11,5 tyś obr i 115 kmh.. Nagle obroty zaczęły spadać, szybko zatrzymałem się na poboczu zgasiłem, poczekałem i spróbowałem odpalić skuter.. 5/10/15 min nic. Łapał na sekundę i gasł. Jakoś po ok 20 min odpalił, nie miał mocy kompresji też już nie było, dojechałem gdzie miałem dojechać nie pałując sprzętu bo wiedziałem co się dzieje ...
Zdjąłem cylinder i sprawa wygląda następująco:

-Tłok stopiony
-Pierścień wygięty/krzywy
-3 drobne, małe ryski na cylindrze, ledwo wyczuwalne palcem,

I teraz pytanie czy opłaca mi się kupować nowy tłok ? Jak tak to jaka selekcja ? Rozmiar seryjnego tłoka to 47,6mm, dodam że zrobiłem może z 3tyś na tym cylindrze, i jeszcze widać ślady honowania :> Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam !




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 23:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Szafa, kup tłok o tym samym wymiarze i po problemie :)

Selekcja to już od Ciebie zależy. Nie wiem która była. Wsadź tą samą.
Jak gładź w cylindrze spoko, to wsadzaj nowy tłok, docieraj i śmigaj dalej.


Ostatnio zmieniony 30 maja 2013, 23:26 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 8:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Tłok był seryjny, o rozmiarze nominalnym. Jak bym włożył sel. B tak dla pewności to chyba nic by się nie stało ?




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy