Dzisiaj jest 24 paź 2024, 0:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2013, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2013, 19:08
Posty: 7
Pojazd:
Siema

Mam aprilie sr lc którą już ze staroście wypluła pierścień, czy opłaca się kupować ten cylinder http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-hq-5 ... 02664.html czy lepiej robić szlif starego ?

Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 cze 2013, 20:13 przez korenl, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2013, 19:42 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
korenl, osobiście proponował bym wykonać szlif starego cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2013, 20:05 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
tec hq to bardzo dobry cylinder, mocniejszy niż seria tylko wydaje mi się że zamiast kupić tec za 300zł lepiej zrobić szlig 40zł zrobić porting 100zł i kupić tłok vertex 160zł, wyjdzie tyle samo a moc będzie większa




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy