Witam ! Panowie, proszę o pomoc. Mam CPI Aragona na silniku Minarelli AC. Wszystko fajnie pięknie ale zachciało mi się tuningu. Wymieniłem w nim następujące części:
-cylinder Malossi sport 70
-wał
-łożyska na wał Koyo na główkę NTN
-sprzęgło stage6 torque control
-wariator Stage6 sport pro
-dzwon stage6 wingcooler
-gaźnik tec 19
-filtr stożkowy
-wydech Stege6 pro replica
-pasek seria (miałem też S6 ale się zerwał przez głupotę -.-)
Moim skromnym zdaniem jest to setup który powinien pokazać co potrafi, aaa tu jednak nie. Cylinder aktualnie jest na wakacjach, jeszcze nigdy od kiedy go założyłem nie osiągnął 11k rpm. Problem polega na tym że skuter przyspiesza przy obrotach ok 9,2k do 85km/h i później aby przebić się w granicę rezonansu muszę się tak pochylić że drogi nie widzę... Wtedy silnik (oczywiście przy odpowiednich warunkach) łaskawie wkręci się do 10k rpm. Napęd aktualnie wyregulowany na rolkach 6g, sprężyna STRONG S6 i pomarańczowe sprężynki sprzęgła. Aktualny V-max to licznikowe 114km/h. Kolejnym problemem jest kolor świecy. Aktualnie w gaźniku siedzi dysza 90 i iglica na jak najmniej paliwa a o dziwo świeca jest czarna, okopcona. Mechanik który mi skuter reguluje powiedział że "nie podejmie się włożenia mniejszej dyszy w obawie przed zatarciem cylindra poprzez słabe smarowanie go". No powiem szczerze że jest to troszkę smutne bo wyłożyłem na ten skuter tyle kasy że głowa mała a tu takie coś. Jeżeli macie jakieś podejrzenia to bardzo proszę się nimi ze mną podzielić ;) Tak wgl. to co myślicie aby spróbować go regulować na średniej sprężynie centralnej ?
Łooo.. ale się rozpisałem :F ale mam nadzieje że mi pomożecie