Dzisiaj jest 17 lis 2024, 21:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2013, 19:26 
*

Rejestracja: 20 cze 2013, 19:10
Posty: 1
Pojazd:
Witam.Mam problem z moim Boosterem.Zatarł mi się cylinder więc wymieniłem cały silnik z 2011r siedzi w nim jakiś cylinder Polini 50ccm,Zawór membranowy Malossi Carbon Sprawny Króciec ssące nie jest pęknięty .Kupiłem go bez gaźnika założyłem swój gaźnik z poprzedniego silnika wydaje mi się ze 17,5 firmy TK.Kompresja na tym cylindrze wynosi 10,5 Bara.Iskra jest.Kiedy złoże wszystko i chcę odpalić odrazu zalewa mi świece, regulacja nic nie pomaga. Dysza w gaźniku jest 84.Gaźnik jest wyczyszczony.Co może być przyczyną?Jaka powinna być dysza seryjna?? Jakiej firmy były oryginalnie wsadzane gaźniki i jakiej wielkości? Z góry dzięki za każdą odpowiedź.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
moim zdaniem to gaźnik 17.5 jest za duży do cyla 50 , włóż dellorto seryjnego 12 i dyszę jakoś 68 powinno być git :D , ps . jak chcesz mam po taniości taki gaźnik od mojego boostera nq ,




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy