Dzisiaj jest 17 lis 2024, 8:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2013, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
mamy problem . powiecie mi moze co jest przyczyną tego ze moj silnik chodzi jak 4T ? Łapie Lewe czy raczej gaźnik zle wyregulowany bo dostaje za mało paliwa . Lub tez za twarde płytki membranowe ?
Cylek s6 Racing Tulejowany . 197/135 + spawak . płytki 0,4 mm carbonowe .




_________________

9


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 sie 2013, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2013, 19:05
Posty: 60
Pojazd: Yamaha Aerox
Jak to chodzi jak 4T ? Dźwięk czy co ?




_________________

Aerox 2003r
Setup:
Cylinder: Seria
Wariator: Malossi Multivar
Rolki: 4,7g Malossi
Sprzęgło: RMS Racing Pro
Dzwon: Polini Speed
Gaźnik: Dellorto 17,5
Pasek: Dayco
Wydech: Leo Vince ZX (Chrom)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy