Dzisiaj jest 16 lis 2024, 17:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2013, 18:49 
*

Rejestracja: 24 sie 2011, 13:38
Posty: 51
Pojazd:
Siema. amm sr-ke minarelli lc 98r. Na wiosne miałem ją sprzedac, ale pech chciał, że mi się popsuła (akurat w piątek 13 :evil: ).
Jechałem i w pewnym momencie zgasła i amen. Kopka była zablokowana, także wiedziałem raczej co trzeba rozkrecac.
Nigdy się za to nie brałem, ale jak terzeba to trzeba. odkreciłem głowice i już wiedziałem o co chodzi. poniżej zdjecia. Co mnie jeszcze nie pokoi to to, że od tłoka odkruszyły się jakieś kawałki, nie wiem czy jeden czy ile.(widać na zdjęciu) i boje się,czy nie utkneły dalej w silniku. możecie mi poradzić co mam dalej zrobić? wyjmowanie silnika, wymiana cylindra czy co?
znam się na tym mocno średnio, ale jak trzeba to zawsze coś tam zrobię.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 paź 2013, 22:42 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
jeśli ryski nie są wyczuwalne pod palcem to nowe pierścienie, a jeśli są wyczuwalne to daj szlifa i bd ok :D




_________________

-parmakit 70ccm
-speed control
-przeciwtalerz hebo nq
-polini 2g evo 2
-hebo kevlar
-dellorto 17,5 - dysza 90
-polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy