Dzisiaj jest 21 lip 2025, 16:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2009, 1:43 
*

Rejestracja: 14 cze 2009, 21:25
Posty: 38
Pojazd:
Wymieniłem w swoim gulliverze króciec dolotowy, ponieważ stary był juz zniszczony ale przy okazji okazało sie że ten co kupiłem ma 21mm a ten co miałem 20mm czy to znaczy że miałem zablokowany króciec? Jak wygląda zablokowany króciec w Minarelli?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 7:24 
Zbanowany

Rejestracja: 11 lip 2009, 19:58
Posty: 11
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
zablokowany króciec ma 12 mm




_________________

Moja Beti

http://www.betamoto.fora.pl/

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Beta/Ark_50/83597
M_LoT Żol mi cię




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Z mielocha kupowałeś ten króciec? Bo widziałem tam właśnie 21mm :D 20mm ma każdy nie blokowany. Ten 1 mm to nie wiem czy taką mocną różnicę robi. Niby przy większych gaźnikach robi to różnicę.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 19:53
Posty: 114
Lokalizacja: Niemce
Pojazd:
A możecie mi powiedzieć, w którym miejscu się mierzy te mm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Otwór w środku. Przez cały otwór będzie przecież taka sama średnica. Więc mierz na wylocie.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 23:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak nie masz większego tuningu to króciec o wiekszym przelocie nic nie daje




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 2:59 
*

Rejestracja: 14 cze 2009, 21:25
Posty: 38
Pojazd:
Tak z mielocha brałem, w komentarzach wpisał się jakiś kolo i napisał że jak zmienił z 20mm na 21 to że mu Neos idzie lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 11:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
No tak, ale może miał jakiś większy tuning w nim, bo w seryjnym te 1mm to raczej za dużo nie zdziała :wink:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 11:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
p.plotczyk pisze:
zmienił z 20mm na 21 to że mu Neos idzie lepiej.

wmówił sobie :)
nie bierz do siebie za bardzo tych komentarzy bo tam nawet piszą że nowy akumulator dodał im 15 kmh v-maxu :D




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy