Dzisiaj jest 15 lis 2024, 16:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2014, 13:13 
*

Rejestracja: 07 kwie 2014, 20:36
Posty: 10
Pojazd: Aerox
Witam mam takie pytanko jak rozpoznac czy wczesniejszy wlasciciel robil szlif cylindra, bo wiem ze jest nominal, pierwszy szlif i drugi szlif. z gory dzieki za pomoc ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 cze 2014, 15:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Zdjąć głowicę i zmierzyć średnicę cylindra. Tłok nominalny ma bodajże 40.30mm i średnica cylindra powinna być niewiele większa.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 15:33 
*

Rejestracja: 07 kwie 2014, 20:36
Posty: 10
Pojazd: Aerox
Dobra dzięki, a skoro byłby rozszlifowany to jak dobrać pierścienie? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy