Dzisiaj jest 17 lip 2025, 19:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lis 2009, 23:35 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:15
Posty: 26
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Witam mam kilka pytań dotyczących mojego skutera. Mianowice przerobiłem silnik genica (taki sam jak cpi/keeway) na LC (chłodzenie cieczą) nie jest to łatwa sprawa bo trzeba wyszywanko przerabiać nic do siebie nie pasuje i w ogóle. W podpisie jest napisanie co wymieniłem:) A teraz pytka.
1. Oczywiście jest wyrzucony dozownik i robię mieszankę 1:50 z oleju Mobil Racing 2T mimo to nawet po zagrzaniu olej mocno kopci i po przejażdżce pojawia się dużo czarnych kropel nie spalonego oleju (czy olej może nie przeterminować).
2. Silnik ma bardzo dziwną charakterystykę na niskich obrotach mało mocy dopiero jak się wkręci to idzie jak p***bany czy może być to z prowidowanie przerwą tłok-głowica(cylinder jest do minarelli)
3. Czy cylinder może być przytarty mimo że pali od pierwszego i przy regulacji jestem wstanie ustawić bardzo niskie i stabilne obroty i kompresja na poziomie 8 i to mierzona bez zaworu i wydechu.
4. Czy powinien chcieć tak duże dysze jak 100 na seryjnym filtrze ale odblokowanym a na stożek Revo-s chętnie by wziął 110.

Z góry dzięki za odpowiedzi :)




_________________

Sprzedam SILNIK NA CZĘŚCI!!! od mojego GENERIC XOR. Tanio zniżka za komplety opłaca się
Tu są szczegóły http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 551#283551
Części sportowe tu http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=290774#290774

Zapraszam:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 13:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2009, 15:12
Posty: 58
Lokalizacja: się biora dzieci ?
Pojazd:
olej z wydechu to oczywiście wina paliwa. Jaki kolor świecy sprawdzi czy mokra czy sucha w miare bo te czarne kropki to paliwo z wydechu a jak wiadomo wydech w środku jest brudny i ci się wydaje ze to olej :p




_________________

"Każdy robi co chcę,dobrze lub źle
sam to już wie najlepiej,
pierdole to ...!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 16:07 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:15
Posty: 26
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Jest takie prawdopodobieństwo że mam zasyfiony wydech ale nie do końca wyjaśnia to że jak miałem małą nie szczelność pod wydechem to sączył się stamtąd czarny wyciek. Wsadziłem świeżo kupioną świece BR8ES po regulacji miała ładny kolor troszeczkę przydymiony ale to przez proces regulacji. Wypowiedzcie się jeszcze jak się zachowuje skuter jeżeli między tłokiem a głowicą jest zła przerwa. Bo mimo że jest to podobny silnik do minarelli to i tak jest trochę różnic :/




_________________

Sprzedam SILNIK NA CZĘŚCI!!! od mojego GENERIC XOR. Tanio zniżka za komplety opłaca się
Tu są szczegóły http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 551#283551
Części sportowe tu http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=290774#290774

Zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 17:41 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:15
Posty: 26
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Sorki że tak post pod postem ale nikt nie odpisywał.
Mam złą wiadomość jestem w czarnej du**e :567: zresztą sami zobaczcie mój cylinder.
Obrazek

Obrazek
Jeśli jeszcze ktoś nie złapał to ta zaznaczone przerwa która wynosi 5mm to miejsce do którego dochodzi tłok. Jak włożyłem drucik z cyny to nawet nie musną głowicy (drucik ma grubość 1mm) a prawidłowa odległość powinna wynosić jakieś 0,5mm. Biorąc pod uwagę że głowica wchodzi do cylindra na jakieś 1mm i dodać do tego 0,5mm prawidłowej odległości daje mi 3,5mm za kródki korbowód :/ w ogóle zastanawiam się jak ten silnik działał przerwa wynosiła 4mm jest trochę przytarty i ma 2 niewielki rysy a mimo to jeździł i miał 8 kompresji :573: Potrzebuje waszej pomocy co mam z tym zrobić ja mam 3 pomysły.
1. kupić korbowód od minarelli
2. szlifować karter o 3,5mm
3. szlifować cylinder o 3,5mm(ten jest najgłupszy wiem)

Może wy macie jakieś propozycje??




_________________

Sprzedam SILNIK NA CZĘŚCI!!! od mojego GENERIC XOR. Tanio zniżka za komplety opłaca się
Tu są szczegóły http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 551#283551
Części sportowe tu http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=290774#290774

Zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 17:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2009, 16:16
Posty: 87
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
kup najlepiej cały wał od minarelli;)




_________________

Sprawdz! Super nagrody!!!

http://www.takeagift.pl/52072/polecam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 18:37 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:15
Posty: 26
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
No co ty wał od minarelli nie pasuje generic ma taki silnik jak keeway a poza tym zauważyłem jeszcze coś ciekawego.
Obrazek
Widzicie ten mały ząbek to ślad po pierścieniu wiec tłok dochodzi o 2mm wyżej czyli wychodzi na to że do pełnego szczęścia brakuje tylko 1,5mm tyle to chyba da się przypiłować karter. Jak myślicie??




_________________

Sprzedam SILNIK NA CZĘŚCI!!! od mojego GENERIC XOR. Tanio zniżka za komplety opłaca się
Tu są szczegóły http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 551#283551
Części sportowe tu http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=290774#290774

Zapraszam:)


Ostatnio zmieniony 22 lis 2009, 18:49 przez limon90, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 19:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2009, 16:16
Posty: 87
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
ja bym kupił korbowód nowy, bo przyszlifujesz karter a potem będziesz czesem chcial kupić korbowód od minarelli i cały karter do wymiany, ja bym nie ryzykował z tym przyszylifowaniem bo nie wyszlifujesz równo 1,5 mm na 100%, i nie wyszlifujesz równo tylko napewno będe jakies rowki itp, rób jak chcesz ale zobaczysz rozwalisz karter.




_________________

Sprawdz! Super nagrody!!!

http://www.takeagift.pl/52072/polecam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 21:34 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:15
Posty: 26
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
No wiesz ja bym tego sam nie robił tylko w jakimś zakładzie szlifierskim może im by się udało to zrobić. Ale jeszcze mam jeden pomysł pie***ć tego chińczyka i zrobić swapa i wrzucić minarelli. Tylko nie wiem czy mi koszty pozwolą bo krusiec zawór gaźnik filtr dzwon i sprzęgło wydech i cylinder się przeniesie wał + łożyska 100km sprzedam za jakieś 280zł wariator może pójdzie za jakieś 120zł pasek za jakieś 85zł resztę silnika poszło by na części może z 250zł jeszcze by wyciągną. To już będzie z 740zł do tego pompę chłodnice i resztę mam wystarczyło by kupić silniczek byle żeby były osprzęt elektryka i najlepiej już na tarczy do tego wał i wariator. Jak myślicie wyrobił bym się z kosztami czy dużo bym musiał dołożyć?? I czy warto takie coś robić??




_________________

Sprzedam SILNIK NA CZĘŚCI!!! od mojego GENERIC XOR. Tanio zniżka za komplety opłaca się
Tu są szczegóły http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 551#283551
Części sportowe tu http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=290774#290774

Zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 21:39 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
limon90 pisze:
Jak myślicie wyrobił bym się z kosztami czy dużo bym musiał dołożyć??


Raczej,tak. :wink:

limon90 pisze:
I czy warto takie coś robić??


Warto,osiągi w porównaniu,nieziemskie. :wink:


Ostatnio zmieniony 22 lis 2009, 21:39 przez OniLL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2009, 23:09
Posty: 36
Lokalizacja: Solnica
Pojazd:
słuchaj zplanuj cylinder daj na szlifierkę magnetyczną i bd git trzeba np planować też cylindry mk sp2 do minki bo nie pasują przerwa tez za wielka
nie kupuj żadnych wałów korbowodów czy coś w tym stylu, tam gdzie pokazałeś na focie te 5mm to do tamtąd dochodzi pierścień a nie tłok bo pierścień trze o cyl a nie tłok




_________________

¤ ::..PROJECT::...::CUSTOM::... EvO rOx By GrUbY...::

looknij a nie pożałujesz ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35572&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 22:10 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:15
Posty: 26
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Wiem że do tam tond dochodzą tylko pierścienie i napisałem to kilka postów wyżej :mrgreen:
tłok wystaje jeszcze 2mm poza pierścienie z resztą wszystko pisze kilka postów wyżej. Trochę szkoda mi szlifować cylinder bo już go na pewno nie sprzedam ale z ciekawości ile to kosztuje?? A poza tym mam już dość tego chińczyka chyba czas się już go pozbyć :twisted:




_________________

Sprzedam SILNIK NA CZĘŚCI!!! od mojego GENERIC XOR. Tanio zniżka za komplety opłaca się
Tu są szczegóły http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 551#283551
Części sportowe tu http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=290774#290774

Zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...