Dzisiaj jest 18 lip 2025, 5:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2015, 20:02 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Siema
Chciałbym ściągnąć pompkę oleju w minarelli. Jak to zrobić? Pompkę odkręce. Co z kołem napędu pompki na wale? Czym zaślepić wejście w gaźniku. Jak mieszanka?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lut 2015, 20:10 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mieszanka 1:50, wejście w gaźniku możesz zaślepić koszulką termokurczliwą do przewodów elektrycznych, koło napędowe można zostawić lub zdemontować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 20:18 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Pompka może się zatrzeć? To znaczy w czasie pracy z dozownikiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 20:39 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ziolosiepali pisze:
Pompka może się zatrzeć? To znaczy w czasie pracy z dozownikiem?
Bez oleju tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 20:47 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
To znaczy ciekło mi z karteru. Skraplał się olej silnikowy pod pokrywą pompy wody, myślałem że to uszczelniacze. Więc zabrałem się do roboty. Okazało się że to olej ciekł z pompki oleju. Nie wiem dokładnie czy to nieszczelnie założony przewód czy nieszczelna pompka. Dodam że pompka od nowości nie dotykana. Zamierzam ją zdemontować i lać mieszankę.

Czy mieszanka jest lepsza od dozownika? Podobno daje olej w zależności od obrotów :)
Czy olej nie będzie osiadał się w baku?
U siebie lejesz mieszanke?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2013, 19:25
Posty: 28
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd: Yamaha Aerox
Ja leje mieszankę i jest git, pompkę zdemontowałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 20:59 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Olej ci się w baku nie osiada na dnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2013, 19:25
Posty: 28
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd: Yamaha Aerox
nie ma prawa jeżeli jest zmieszany z benzyną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 21:07 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Z ciekawości czym zatkałeś wejście w gaźniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2013, 19:25
Posty: 28
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd: Yamaha Aerox
kawałek wężyka w niego wcisnąłem śrubkę wcześniej posmarowaną sylikonem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 21:09 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
A koło napędu pompy zdjąłeś z wału?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2013, 19:25
Posty: 28
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd: Yamaha Aerox
Nie zostaw je tam one w niczym nie przeszkadza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 21:17 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
No dzięki za wszystkie odpowiedzi. Sezon się zaczyna !!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 23:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Najlepsza opcja wyjąć pompę i zdjąć z pompy koło zębate. wsadzic ponownie pompe. Nie będzie w ogóle napędzana, a sama posłuży jako zaślepka do otworu.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2015, 17:28 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
ja u siebie zdjąłem wszystko co jest związane z mechanizmem pompki, czyli koło napędzające oba segery i bolec napędzający jak i samą pompkę. Wejście przy gaźniku zaślepione wężykiem zakończonym śrubką a za pompkę dorobiłem blaszkę dosłownie kilka minut roboty jak ma ktoś szlifierkę kątową

jeszcze wykręciłem zbiorniczek oleju wraz z przewodami :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy