Dzisiaj jest 14 lip 2025, 19:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2015, 22:44 
*

Rejestracja: 12 sie 2013, 23:48
Posty: 104
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: yamaha aerox
Witam
Reguluje roxa i teraz pytanie do was jaka dysze włożyć żeby to fajnie chodziło ze stozkiem polini air box. Bawiłem się dzisiaj dysza 115 ale nie chodzi tak jak powinien chodzi mi też o spalanie żeby nie pił za dużo :D a może iglica się pobawić?

Z góry dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lut 2015, 9:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
85-95. Mi najlepiej chodził na 90. Spalanie 5,5-6L




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 16:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
ja jak miałem do nie dawna malossiego sporta to jak miałem 17,5mm gaźnik to miałem w nim dysze 85 spalanie 4l/100km :) iglica na środku




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 19:17 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mateusz6118 pisze:
ja jak miałem do nie dawna malossiego sporta to jak miałem 17,5mm gaźnik to miałem w nim dysze 85 spalanie 4l/100km :) iglica na środku
Tak tylko ja mam quantuma [waga coś około 95-100kg] i ja też swoje ważę w tych granicach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
no to spali ci z 4,5l góra 5 jak ja założyłem ten cylek to spalanie zmalało bo na 50 to papal tyle ile widział :mrgreen:




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 19:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mateusz6118 pisze:
no to spali ci z 4,5l góra 5
Chiniol ma gorzej wykonany silnik mimo że robiłem flow ,przełożenia też coś w granicach 13,5:1.Reszta klamotów znanych firm a mimo tego tak chleje.Może dlatego że głównie poruszam się po mieście.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2015, 11:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
no racja chinole palą więcej i słabo z nich zrobić kose :) ja jak bym miał chinola to od razu bym przekładał silnik na orginała minarelli :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2015, 19:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mateusz6118 pisze:
no racja chinole palą więcej i słabo z nich zrobić kose :) ja jak bym miał chinola to od razu bym przekładał silnik na orginała minarelli :)
Nie narzekam bo do 90km/h ,mierzone gps. się rozbuja przy dosyć dobrym starcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2015, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2012, 16:17
Posty: 196
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Runner 180
Imię: Karol
Głupie gadanie, że chińczyk gorzej pojedzie. Mam chińczyka i silnik nie różni się praktycznie niczym w porównaniu do oryginalnej miny, jedynie przełożenia może krótsze. Osobiście ścigałem się kiedyś z roxem, który miał taki sam set jak ja (wtedy jeszcze sport) i nie było problemu żeby go objechać. Po dobrym wyregulowaniu napędu v max też można wyciągnąć spory. Ewentualnie zainwestować w przełożenia. Co do spalania to kolejna bzdura, że chińskie minarelli spali więcej. Jeśli założyć odpowiedni gaźnik do całego setu, dobrze go wyregulować, skontrolować stan membran czy nie puszczają, to da się bez problemu kontrolować spalanie w zamierzonych granicach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy