Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 21:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2015, 16:41 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam mam 2t po swapie na minarelli wszystko ok , lecz skuter od 0 -30 km nie ma siły jechac dopiero po ok 5 s pow 4,5 rpm nabiera zycia , czy jest to spowodowane sprezyna sprzęgła jest za miękka czy pasek jest za szeroki i za szybko wchodzi na wariator ? , mam tez kłopot taki ze mam gaznik 12 mm mieszankę mam 1,5 obrotu jets ok tylko jak jest deszcze lub wilgotno skuter nie ma siły jechać i gaśnie dopiero jak dam na 0,5 obrotu bogata mieszamnka chce jechac i jest ok czy jest to wina gażnika czy czego ? bo na 1,5 mam kawa z mlekiem

-- 7 kwie 2015, o 16:40 --

Czy ktoś może pomoc z regulacja napedu lub chociaż odpowiedzieć na pytanie czemu skuter od momentu ruszenia moze nie miec mocy pozniej to kreci nawet do 10 tys rpm na 50 cc na stopkach
Czy zostawić sprezyne oraz sprezynki seryjne do rolek 5-6 g czy lepiej dac po 10%


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 kwie 2015, 1:47 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 17:56
Posty: 116
Pojazd:
łeeee ty nie kombinuj ze spreżynami ty rolki wsadzaj lekkie




_________________

Wbijajcie luknąć na moją Roxane :D ------------> ZAPRASZAM!!! http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=343323




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2015, 18:31 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Dzieki za odp dodam ze dziś dałem rolki 5 g i skuter ma lepsze przyspieszenie cały czas muli ten silnik tzn zeby ruszyć potrzebuje czasami czasu mimo dodania gazu go zalewało ? a czasami jest tak ze rusza z kopyta , mimo ze gażnik został dobrze wyregulowany kawa z mlekiem. wydaje mi się też ze pasek nie wchodzi na samą górę tzn max 2mm od góry widać nawet rowek w wariatorze jak dam rolki 5,5 grama idzie troszkę lepiej lecz przy 5 g np masz epm to 7 tys i jedzie 60km/h a przy 5,5 g 70 km/h przy 7 tys rpm Pasek dayco 16,5 747 ,najbardziej interesuje mnie optymalizacja tak napedu by nie tracił nie potrzebnie mocy przekazywanej na koło oraz zoptymalizować go do wyciśniecia maxa z tego silnika kiedy jest to potrzebne a jednocześnie tak ustawić naped by spalanie nie przekroczyło 3-3,5 l Co proponujecie w takim wypadku .Dodam też film jak pracuje silnik bo czasami słyszę dzwonienie dzwonki lecz naped cały sprawdziłem tam nic nie hałasuje czyżby łożyska faga po 100 km dawały o sobie znać
https://youtu.be/Q19phBqQ0_0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy