Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 15:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2015, 22:03 
*

Rejestracja: 26 maja 2013, 11:48
Posty: 6
Pojazd:
Witam posiada skuter marki Macal \ Yamaha Rex wymieniłem w nim cylinder na Airsal sport 70 aluminiowy i mam taki problem że jak jadę 50-70 km\h nic się nie dzieje skuter chodzi idealnie a jak przejade 2 km na pełnym gazie 90-95 skuter ma ciężko i zaczyna stawać tak jak by tłok puchł,zwolnienie do 55km\h przejade 200m i dalej mogę na Maxa i tak w kółko ,a jak jadę 80km\h zaczyna stawać po przejechaniu 6-7 km.Niedawno kupiłem gazinik 17,5 mm phva bo podobno skuter ma lepsze chłodzenie ale nic to nie dało,miałem go u mechanika wymienił kruciec ssący bo dziurawy był też nic nie dało,zadzwoniłem do niego powiedział ze dozownik oleju do wymiany no to chciałem sprawdzić i wlałem mu bezpośrednio do paliwa oleju nawet więcej niż powinno być 120ml na 5l benzyny i dalej to samo czyli dozownik jest ok.Pomocy co to może być???Dodam jeszcze że wcześniej tez miałem cylinder 70 jakiś chiński i działo się to samo i się zatarł


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sie 2015, 19:30 
*

Rejestracja: 25 lip 2015, 10:09
Posty: 12
Pojazd: AEROX
Mam ten sam problem na Streetrace, pomoże ktoś? Tyle że mi gaśnie i odpala od strzała.. potem ma muła wyreguluje gaźnik na nowo i potem jest okej a potem znowu to samo i tak w koło.. Mi się wydaje, że tutaj problem leży cały czas w regulacji..

@down

u mnie dellorto 19, dysza 88.. xd


Ostatnio zmieniony 05 sie 2015, 19:54 przez streetaerox, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2015, 19:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gaźnik za mały ,a jaka w nim siedzi dysza.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2015, 20:14 
*

Rejestracja: 26 maja 2013, 11:48
Posty: 6
Pojazd:
Jak kupiłem gaźnik była w nim 90 ale dostawał za dużo paliwa, zalewało go i zmieniłem na 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2015, 20:17 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Filtr seria czy stożek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2015, 20:22 
*

Rejestracja: 26 maja 2013, 11:48
Posty: 6
Pojazd:
Filt seryjny tylko go odblokowałem bo miał taka zwężke we wlocie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2015, 20:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mimo wszystko zmieniłbym ten gaźnik na większy bo go idealnie nie wyregulujesz ,mieszanka będzie albo zbyt bogata albo zbyt uboga, efekt przegrzewania i puchnięcia tłoka i przycierania cylindra będzie występował .Można jeszcze spróbowac założyc do tego gaźnika filtr stożek i próbowac wyregulowac na dyszy 85-90 ale to jest działanie na krótką chwilę aż nie zakupisz większego gaźnika 19/21Przy zastosowaniu stożka i dyszy 85-90 do gaźnika 17,5 musisz się też liczyc ze wzrostem spalania w granicach 6L.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2015, 21:42 
*

Rejestracja: 26 maja 2013, 11:48
Posty: 6
Pojazd:
No właśnie tego bym nie chciał żeby palił mi 6l bo tyle to motor 125 pali i 160 leci.Wolał bym w uregulować go na tym gaźniki.Ale wydaje mi się że nie jest to wina gaźnika bo jak pierwszy raz zmieniłem cylek na 70 to chodził mi super na gaźniku 12 mm 90-95 leciał ale udezyłem
tłumikiem o kamień i puściły gwinty w cylindrze i musiałem zmienić na drógi i od tamtej pory mam ten problem

-- 5 sie 2015, o 21:42 --





Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2015, 7:04 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
To może sprawdź wydech, bo może jest zagnieciony po uderzeniu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2015, 19:35 
*

Rejestracja: 26 maja 2013, 11:48
Posty: 6
Pojazd:
Wydech też nie bo seryjnego już nie mam wymieniłem na sportowy.Ale posunąłeś mi pomysł warto sprawdzić tłumnik bo on też nie jest nowy kiedyś już dawno dawno wymieniłem w nim wate wygłuszającą bo oryginalna była przepalona i może ta teraz zabrudziła się tym olejem i nie ma takiego przelotu i na wysokich obrotach nie daje rady wypychac tych spalin bo to już drógi cylek na nim docieram:)

-- 7 sie 2015, o 16:43 --

Macie jeszcze jakieś pomysły?A czy może dziać się tak od wariatora lub sprężyny centralnej, sprzęgła?Jakie objawy były by gdyby sprężyna centralną po rozgrzaniu traciła swoje własciwości?

-- 10 sie 2015, o 19:35 --

A czy może to być wina zużytego sprzęgła bo jak się rozpędza to coś wyje pod pokrywa wariatora tak jakby sprzegło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy