Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 15:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2015, 14:36 
*

Rejestracja: 06 lip 2015, 15:57
Posty: 14
Pojazd: Rexy 50
Witajcie przyjaciele! Zwracam się z ponowną prośbą otóż mam gdzieś te cylindry 70cc psują się na potęgę, części kosztują krocie palą o wiele więcej jak mój maluch i ten dźwięk pierścieni po 900km :evil:
Otóż mam stary cylinder 50cc oryginalny tylko nie wiem czy był w nim robiony szlif i jak to sprawdzić?
Cylinder jest w dobrym stanie nawet bardzo. Muszę do niego kupić kompletny tłok zwykły prosty zamienny oryginalnemu, i właśnie nie wiem jaki rozmiar kupić. Pomocy!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 sie 2015, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:16
Posty: 137
Pojazd: Aprilia sr LC
Posiadasz stary tłok ? Jeśli tak weź papierek ścierny i wyczyść denko, tam powinna być selekcja u o jedną większą kupujesz ;)




_________________

Secik:
Cylinder Stage6 Sport Pro mkII
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce racing
Wał Polini Evo
Wydech Tecnigas
Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
Filtr Stożkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2015, 16:05 
**

Rejestracja: 30 sty 2014, 16:39
Posty: 350
Pojazd: Yamaha Aerox
Cylinder się psuje bo o niego nie dbasz..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2015, 12:09 
*

Rejestracja: 06 lip 2015, 15:57
Posty: 14
Pojazd: Rexy 50
No właśnie sprzątając garaż tłok przepadł przyjacielu :| :/ Kurczę i co teraz? A i płytkę membrany też muszę starą dać?
Cylinder 70cc tez jest w dobrym stanie tylko mówię gorzej z częściami ruchomymi i hektolitrami benzyny jest problem, bo kiedyś za dychę zalałem to jeździłem pół miesiąca, a teraz dwa dni o po jeżdżeniu (gaźnik wyregulowany prawidłowo)

-- 14 sie 2015, 13:09 --

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły :?: :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2015, 12:47 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Wiesz dlaczego twoje cyllindry non stop padały?
Bo o niego nie dbasz a nie dlatego że są słabej jakości.
Mój kolega ma skuter 4T i kupił do niego najtańszy cylinder 80ccm za 70zł.
Teraz ma mega dużo przejechane a skuter wyciąga mu 85 km/h a pragne przypomnieć że to 4T.
Skuter pracuje cicho i mruczy jak kot.
A ty zapewne olałeś docieranie, lałeś nagorsze oleje i przegrzewałeś cylinder i dlatego padł :)
Pamiętaj że cylindry które są nieco tańsze dociera się delikatniej a nie na jednym kółku :)
Wiele ludzi nie stać na Malossi i Polini więc kupują te tańsze i jakoś jeźdzą i robią duże przebiegi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2015, 13:51 
*

Rejestracja: 06 lip 2015, 15:57
Posty: 14
Pojazd: Rexy 50
A i tu się mylisz ponieważ miałem cylinder Malossi sport 70cc docierałem go przez 700km i wszystko by było pięknie gdyby nie pierścienie po 900km, a kupić znowu tłok to nie mały wydatek a gdy pomyślę że znowu mi będzie dzwonił po niewielkim przebiegu to nie nie to nie dla mnie :) Wiesz mieć siedemdziesiątkę fajna sprawa, fajny kopniak tylko trzeba mieć na to kieszeń, lubię się bawić przy tego typu rzeczach i dbam o nie jak mogę nie wiem może to moja wina albo wadliwy zestaw ale nieważne wolę sobie popyrkać na skuterku ekonomicznie spokojnie 35-40 km/h i nie wydawać krocię na benzynę dlatego zwróciłem się z prośbą abyście mi pomogli jakoś dokładnie zmierzyć tą średnicę :)

A z olejem to może i prawda bo zawsze lałem taki jaki był na stacji chyba cały czas mixol lałem :/ A jaki stosować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2015, 14:39 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Przy docieraniu mogłoby się wydawać że najlepiej lać jakiś syntetyk lub pół syntetyk jednak to nieprawda.
Najlepszy jest olej mineralny.
Ja polecam Castrola 2T który kosztuje około 25zł.
Gdy silnik się dotrze wtedy należy rozebrać cylinder i wyczyścić go z nagaru który pozostawia olej mineralny i wtedy wlewać mu jakiegoś syntetyka bo jak wiadomo oleje syntetyczne wypłukują nagar który może narobić szkód w cylindrze.
Jeśli nie masz na stacji żadnego dobrego oleju tylko mixol s (ja też tak niestety mam :/) to zamów sobie na allegro pare takich buteleczek i będzie git.
Więcej o tym jaki olej wlewać mozesz poszukać w necie bo jest o tym wiele ciekawych artykułów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2015, 14:59 
*

Rejestracja: 06 lip 2015, 15:57
Posty: 14
Pojazd: Rexy 50
Dzięki za radę przyjacielu! Tyle lat żyłem nieświadomie. :wink: Chyba że jeszcze na innych stacjach poszukam, a jak nie będzie to zamówię. :idea: A mam pewien trop, mianowicie u góry cylindra na gładzi jest ten okrąg po dotarciu czy mogę się nim kierować, że nie miał szlifu? :?:

A o czym taki nagar usuwać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2015, 16:48 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Są takie specjalne zakłady (myśle że zakład samochodowy też takie coś robi) co robią szlif może oni by cie podpowiedzieli.
A co do nagaru: czyszczenie-tloka-z-nagaru-najleprze-metody-t389059.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2015, 17:09 
*

Rejestracja: 06 lip 2015, 15:57
Posty: 14
Pojazd: Rexy 50
Dzięki przyjacielu! Pozdrawiam! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy