Dzisiaj jest 10 lis 2024, 15:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2015, 11:41 
*

Rejestracja: 24 sie 2015, 11:36
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Aerox
Witam wszystkich użytkowników forum :)
Mam pewien problem dotyczący mojego aeroxa. Zakupiłem go nie dawno, jeździł bez większych problemów do dnia wczorajeszego gdzie podczas powrotu do domu od kumpla zaczął dziwnie zwalniać i mulić, tak jakby brakowało mu paliwa. Zgasiłem go lecz gdy znów chciałem zapalić nie udało mi się.. Iskra jest, gaźnik wyczyszczony, membranki sprawdzone, kranik dobry.. Po podlaniu pod świece również nie odpala. Jeśli jest ktoś kto miał podobny problem bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję ! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sie 2015, 12:17 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zacznij od zmierzenia kompresji w jakimś warsztacie samochodowym,cena 2 browary lub jak mechanik będzie miał humor to za darmo.Sprawdź czy nie masz jakichś wycieków przy cylindrze lub na łączeniu karterów.Sprawdź połączenie gaźnik ,króciec, silnik czy nie łapie lewego powietrza ,to samo dotyczy się uszczelniaczy na wale ,czy nie przepuszczają i nie ma przy nich wycieków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2015, 12:31 
*

Rejestracja: 24 sie 2015, 11:36
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Aerox
Wszystkie połączenia są ok, uszczelniacze również nie przepuszczają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2015, 13:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To pozostaje zmierzenie kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2015, 14:07 
*

Rejestracja: 24 sie 2015, 11:36
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Aerox
A ille powinna wynosić kompresja na cylindrze stage 6 streetrace ? Orientuje sie ktoś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2015, 14:16 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nowy cylinder nawet w granicach 12bar ,używany w granicach 8-10bar, poniżej 6-7bar już są problemy z odpaleniem chociaż były wyjątki że skutery odpalały przy 4,5-5,5 bar ale myślę że to były błędne pomiary.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2015, 14:33 
*

Rejestracja: 24 sie 2015, 11:36
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Aerox
Zanim przestał odpalać, wystarczyło, że podszedłem, kopłem raz i już wszystko było okej. Możliwe,że tak szybko stracił kompresje ? Dodam jeszcze,że paliwo w ogóle nie dochodzi do cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2015, 14:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie wiem jaki styl jazdy preferujesz i jak miałeś wyregulowany gaźnik .Kolor świecy już dużo ci powie.Jeśli paliwo nie dochodzi do cylindra to może byc coś z układem paliwowym lub nie ma kompresji cylinder i nie wytwarza podciśnienia aby to paliwo zassac z gaźnika.Najprościej jest zmierzyc kompresję ,potem można rozebrac cylinder i zobaczysz czy już nie zakończył cylinder żywota




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2015, 16:45 
*

Rejestracja: 24 sie 2015, 11:36
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Aerox
Odpowiedz już mam, wypadł sworzeń i porysował lekko cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy