Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 16:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2015, 8:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
siema mam malaguti f12 mam w nim pasek dayco kev i siedzi tam bardzo ścisło czy tak musi być? może sprężyna centralna straciła właściwości ? pasek który miałem wcześniej jest bardzo wytarty ale skuter ma na nim super przyśpieszenie v max 60 ale bardzo luźno siedział




_________________

Motór


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 sie 2015, 12:44 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Najlepiej to wywal ten pasek bo kevlarowy Ci strasznie napęd zje.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2015, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
wsadzić ten stary?

-- 27 sie 2015, 19:32 --

wsadzić ten stary?




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2015, 10:45 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kup najlepiej zwykły pasek Dayco i go wloz i to będzie najlepsze rozwiązanie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2015, 19:58 
*

Rejestracja: 24 sie 2015, 23:39
Posty: 9
Pojazd: malaguti f10
dlaczego kevlarowy niby mu naped zje? zabardzo nie wiem czym sie rożni mogłbyś wyjaśnić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2015, 20:24 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zawsze stosuje się pasowanie z dwóch materiałów o rożnej twardości by element miększy się zużywał. W tym przypadku powinien być to pasek a nie elementy przeniesienia napędu. Pasek kevlarowy jest bardziej wytrzymalszy i może przenieść większą moc ale jest właśnie "ale" aby to wszystko mógł spełniać jest dużo twardszy od normalnego paska i przez to zużywa się wariator a nie pasek. Tak na marginesie moce do poziomu racing to przenoszą normalne paski.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy