Cześć wszystkim!
Jestem posiadaczem BWS z 199x roku (dokładnego roku nie znam, bo w Holandii skutery są rejestrowane dopiero od 2005 roku), i zabrałem się za mały „remont” silnika.
Silnik ma przejechane około 8000km, cylinder ma 9,5bar kompresji i od nowości nie było w nim raczej nic zmieniane (nic przynajmniej nie zauważyłem, a brud na silniku na nic innego nie wskazywał).
Ma być zrobiony tak, żeby był jak najbardziej niezawodny, fajnie chodził i żeby spalanie nie zabijało.
Sam silnik jest w sumie w miarę dobrym stanie, tylko chciałbym powymieniać parę części żeby mechanika była już z głowy.
Docelowy setup to seria na Tecnigasie Next-R (używka, czeka tylko na odmalowanie).
Chciałbym żeby jechał te swoje maksymalne 65km/h (krótkie przełożenia), z jak najlepszym przyśpieszeniem. Skutera będę używał głównie do dojazdów do szkoły, jakieś jazdy na kole itp.
Jak myślicie, jakie sprężynki sprzęgła, sprężynę dociskową i rolki powinienem zamówić? Na czym będzie to według was najlepiej jeździć?
I jaką dyszę najlepiej dać do seryjnego gaźnika 12mm z seryjnym filtrem i tym wydechem?
Myślę że to na razie tyle, także wypowiadajcie się
Z góry dzięki za odpowiedzi!
-- 10 wrz 2015, 23:55 --
Up!