Dzisiaj jest 10 lis 2024, 13:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lis 2015, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
Siema, czy to coś co zaznaczyłem na czerwono musi być przykręcone do ramy?

Obrazek




_________________

Forum Volvo V40 S40


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lis 2015, 16:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Regulator napięcia.Lepiej żeby był gdzieś przymocowany na stałe ,nie będzie latac ,stukac obijac się niepotrzebnie i ewentualnie przecierac kabli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
Ok, tylko konkretnie chodzi mi czy musi mieć masę z ramy? Bo ja go mogę przykręcić do tej listwy ale tam nie mam masy.




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 19:18 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Ameliniowa obudowa powinna mówić sama za siebie. Dokręć to gdzieś do ramy, albo poprowadź masę na kabelku i dokręć do regulatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 0:07 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Z tym to różnie bywa, ale z reguły w wielu modelach regulator montuje się w miejscu przewiewnym, umocowanym do ramy połączeniem metalicznym i dodatkowo podpiętym do masy pojazdu. Zasada działania regulatora polega na tym, że w przypadku wzrostu napięcia z alternatora nadmiar powyżej 14,5V jest tracony poprzez emisję ciepła (regulator stratny). Dlatego regulator przykręcony do ramy ma dodatkową powierzchnię do obniżenia temperatury pracy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 0:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
robdk, idealnie podsumował. Jednym słowem mówiąc regulator musi być przykręcony do ramy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy