Dzisiaj jest 10 lis 2024, 11:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sty 2016, 21:22 
*

Rejestracja: 11 lip 2015, 12:26
Posty: 47
Pojazd: Rox
Witam mam problem z roxem,a mianowicie chodzi o to ze gdy jade 15-30 i trzymajac manetke w jednym mejscu rox sam zaczyna przyspieszac (manetke trzymam tak samo ).
Czy wie ktos w czym problem.

Gaznik wyregulowany.
Naped tez akutalnie docieram wiec jest na niske obroty.

Po Zmianie cylka,sprzegla jest ten sam problem (tak samo mialem na starym cylku i sprzegle)

Rolki 3x po 2.50gram i 3x po 3.25gram (przy zmianie rolek na 3g lub 4g problem ten sam)


Set:
Stage6 Sport Pro MK2
Yasuni c16
Wariator hebo ng
stage6 torque kontorol mk2
stage6 wingcooler
centarlka soft
sprezynki miekkie
Zaplon seria
gaznik 21
filtr air box

Ps.Gdy kupilem roxa,byl on na rolkach testkowych (rox był do stunu)czy to moglo wpłynac na prace wariatora czy cos?


Prosze o Pomoc




_________________

Malossi Sport 70
Top racing evo ng
malossi fly
stage6 wingcoller
yasuni c16
gazior 21 dellorto
hebo ng


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sty 2016, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Gaźnik.Może być to wina lewego powietrze lub za dużej jego dawki albo brakuje mu paliwa przy tych obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2016, 22:06 
*

Rejestracja: 11 lip 2015, 12:26
Posty: 47
Pojazd: Rox
Paliwa mu raczej nie brak jeśli sam przyszpiesza według mnie cos jest nie tak z wario jutro wezme zmienie wario i zobacze co będzie a gaźnik mogę jeszcze delikatnie wyregulować.ale mam cylek na dotarciu i mam napęd pod niskie obroty narazie




_________________

Malossi Sport 70
Top racing evo ng
malossi fly
stage6 wingcoller
yasuni c16
gazior 21 dellorto
hebo ng




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2016, 22:33 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Aslam, ale nie rozumiem o co Ci chodzi. Zasadą działania wariatora jest, że jak jest w zakresie obrotów swojej pracy to bez zmiany obrotów silnika zmienia się przełożenie i skuter przyspiesza bez dodawania gazu. Aby utrzymać dajmy na to tą prędkość 15-30km musisz cofnąć manetkę gazu by silnik zmniejszył obroty i wariator wyszedł z zakresu swojej pracy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy