1) 10W lub jak twardsze 15W 2) Ciężko powiedzieć ale coś ok 110ml 3) Trzeba rozebrać na czynniki pierwsze: - wymontować z maszyny - poluzować śrubę od spodu goleni - odkręcić korek z lagi (w zależności od wykonania może być inne rozwiązanie) - wyciągnąć sprężynę i co tam luźno jest (czasami jest tuleja - ale to w większych maszynach) - odkręcić poluzowaną śrubę na dole golenia - zdjęć uszczelniacz pyłowy - wyjąć pierścień zabezpieczający - energicznymi ruchami wyciągnąć rurę wraz z uszczelniaczem (jeżeli jest laga na panewkach, jeżeli nie to wyjdzie sama laga, wtedy trzeba wyciągnąć ręcznie uszczelniacz) - jak całość wyjęta porobić zdjęcia by złożyć tak jak być powinno - zanabyć nowe uszczelniacze - wymyć całość w benzynie ekstrakcyjnej i wysuszyć sprężonym powietrzem - składać w odwrotnej kolejności Ale przed zabraniem się za robotę pooglądaj troszkę filmików na youtube na temat wymiany uszczelniaczy w zawieszeniu - wtedy nie będziesz czymś zaskoczony. 4) Poprawa pracy zawieszenia to możesz utwardzić sprężynę (lub zastosować jakąś progresywną tyle, ze nie wiem czy do tego modelu są) lub bawić się gęstością oleju. Jeśli na oryginale było za miękko to albo nie było oleju albo trzeba zastosować 15W. Po rozebraniu zwróć uwagę, czy nie ma luzu na panewkach lub na goleni jak panewek nie ma. Pomimo nowych uszczelniaczy jak będzie luz to dalej będzie olej wyciekał.
I proszę o spokojny ton wypowiedzi, gdyż tylko dobra wola użytkowników pozwala na udzielanie rad, nie ma obowiązku by odpowiadać w szczególności na takie zaczepki. Gdybyś nie był tak leniwy to 80% twych potrzeb dowiedział byś się z filmików a nie czekać na gotowca.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|