Dzisiaj jest 13 lis 2024, 4:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2016, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 14:02
Posty: 19
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha Aerox
Witam tak jak w temacie :D

Setup :
Wydech Leovince TT
Sprężyna centralna stage6 medium
Rolki 4,3 g
Sprężynki sprzęgła twarde (żółte)
Reszta seria

Cylinder i tłok żeby długo pojeździł ;)




_________________

Aerox 2007
-----------
Cylinder Airsal Nicasil 50
Wydech Leo TT
Dellorto 17,5 PHVA - 70d
Rolki 4,25 g stage6
Sprzęgło Stage6 sport pro
Sprężynki sprzęgła stage6 miękkie
Sprężyna centralna stage6 medium
Pasek Dayco


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 maja 2016, 14:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
MultiRaFuS, Ja bym zostawił serie na Twoi miejscu,a jeżeli już tak bardzo Ci zależy to:
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1576.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-ath ... 2067.bhtml
Tylko przydałoby się jeszcze żebyś gaźnik włożył przynajmniej 17,5. :wink:




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2016, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 14:02
Posty: 19
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha Aerox
A co sądzisz o motoforce plus 50 lub naraku 50?




_________________

Aerox 2007
-----------
Cylinder Airsal Nicasil 50
Wydech Leo TT
Dellorto 17,5 PHVA - 70d
Rolki 4,25 g stage6
Sprzęgło Stage6 sport pro
Sprężynki sprzęgła stage6 miękkie
Sprężyna centralna stage6 medium
Pasek Dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2016, 17:07 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Na żadnym z tych cylków nie wyciągnie max mocy, minimum pro replica potrzebna albo coś co kręci 10k chociaż (leo TT za słaby), najlepszy oczywiście athena alu, ok. 9KM na kole da radę wycisnąć, airsal nie wiem jak to z klasą bo t6 50cc LC np. strojony jest bardzo wysoko i żeby jakoś to latało to potrzeba selletre i wydech C20/Polini evo, w przeciwnym razie będzie muł i to spory oraz ubytki mocy, natomiast sport 50 z pro replicą/yasuni r powinien fajnie chodzić. Do atheny 19mm bym dał, do t6 21-24mm a reszty sportów 50cc 17,5mm styknie. Nie muszę chyba mówić o spalaniu jeśli pracuje poniżej swych użytecznych obrotów. Motoforce plus 50 AC miałem i polecam - bardzo dobre wykonanie, średnica kanału wydechowego 24mm, okna dobrze obrobione, moc większa niż w serii, tłok niestety do wywalenia chyba że LC mamy to pojeździmy dłużej. A jeszcze co do airsal'ów to wiele zdjęć jest od t6 a nazwa sport więc ja przyjmuję, że t6 ma dzielone wydechowe a sport pojedyncze. Jeszcze dopiszę że t6 50 używają w GP 50cc a tam prędkości rzędu 120km/h nie problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2016, 20:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
MultiRaFuS, Myślę,że kolega wyżej wszystko wyjaśnił. Pozatym nie ten dział.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy