|
Dzisiaj jest 04 maja 2024, 16:38
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
hajman
|
: 09 cze 2018, 21:01 |
|
Rejestracja: 22 mar 2018, 20:10 Posty: 8
Pojazd: Malaguti F12
Ostrzeżenia: 1
|
po zakupie i wymiany cylindra na italkit 70ccm mam 2.5 bara kompresji na starym bylo 4.5 gdzie szukac przyczyny wszystko dobrze poskladane
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 09 cze 2018, 23:01 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Skąd pewność? Czym mierzone? Manometrem na wcisk czy wężem? Mi na wężu pokazuje 4,5 bara, na wcisk 9,3 bara więc sprawdź na wcisk ile jest. Minimum 8,5 bara powinno być. Jaka odległość tłok - głowica? Kto składał?
|
|
Na górę |
|
|
hajman
|
: 10 cze 2018, 10:23 |
|
Rejestracja: 22 mar 2018, 20:10 Posty: 8
Pojazd: Malaguti F12
Ostrzeżenia: 1
|
ja sam skladalem cylinder aluminiowy jedno pierscieniowy mierzylem wezykiem na wkrecanie skuter po skladaniu ledwo jeddzie czyzby jakis felerny cylinder? odleglosc tlok glowica bedzie z 3mm
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 10 cze 2018, 10:32 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
No to masz przyczynę, squish powinien mieć 0,7-0,8mm ale upewnij się instrukcją. Za dużo uszczelek dałeś. Kup drut cynowy 1mm i sprawdzaj. Nie wiem czy tam czasem nie trzeba paliwa pow.95 oktan używać.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|