Witam.Moja apka pół roku temu była u mechanika.Nowy gaźnik,króciec,membrana,kolektor itp. Mechanik dodająj filtr stożkowy gąbka zapomniał że w aprili jest cylinder 50cc. Gaźnik to Dellorto 19mm PHVB ssanie ręczne dysza 85. Na początku nawet przy upale 30°c trzeba było z 30minut kopać aby załapał,lub na szybkiego zdjąć stożek i przytkać ręką. Nie szukając dalszych przygód z mechanikami kupiłem u mielocha zwykły zamiennik filtr powietrza+ gąbkę Pollini.Obudowę uszczelniłem,połączenie z gaziorem doprawiłem silikonem i teraz takie mam efekty: -filtr powietrza bez zwężki ciężko odpala(10-15minut) no i tylko 1obrót w lewo. na plus lepiej się zbiera no ale wiadomo na drugi dzień znów ciężko odpalić -filtr w komplecie ze zwężko i tu czy -2°c czy cieplej odpala w miare szybko przy przytrzymaniu lekko gazu(regulacja 1 i 1/4 obrotu w lewo,ale gdy chce już dłużej pojeździć w miare równo to mieszanka najlepiej jak jest od 1 3/4 do 2 1/4 obrotu. Po kilku miesiącach testów doszedłem do wniosku że na zimnym silniku na dyszy 85 iglica firmowo nie przestawiana dostaje ciut przymało paliwa.Problem z szybkim schodzeniem z obrotów.Dopiero gdy dam tylko 1 obrót w lewo to te schodzenie z wysokich jest w miare dobre.Przy jeżdzie od 50km/h w zwyż są problemy tzn.niby się rozpędza ale czasami jakby brakło mu paliwa lub powietrza i za chwile dobrze idzie. Na tym od mechanika stożku z gąbki idzie jak burza do 73km/h. tylko niestety tragiczne odpalanie. Na tym co kupiłem ze zwężko max 62km/h tylko właśnie słabiej się rozpędza od tym 50km/h w zwyż. I w tej chwili jest dużo kombinacji: Zmiana dyszy głównej na jaką? I czy zmiana dyszy wolnych obrotów może coś poprawić?
|