Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 3:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sie 2021, 18:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2017, 12:09
Posty: 13
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Barton Falcon 2T
Imię: Krzysiek
Witam serdecznie. Mam pewien problem którego nie jestem w stanie sam ogarnąć więc zwracam się o pomoc do was drodzy forumowicze :)

Jakiś czas temu zakupiłem cylinder STAGE6 SPORT PRO MKII 70CC. Od samego początku mam problem z regulacją gaźnika ( o ile problem leży po tej stronie ;P ) Cały czas po dodawaniu gazu od 1/3 manetki dławi się i zalewa świece. Aby problem nie był za mało skomplikowany dodam iż testowałem 3 gaźniki 15 17,5 21 .
W każdym z nich regulowałem dysze od 65-90. Dziwny jest fakt iż tylko na niskich dyszach da rade jakoś pojechać ( manetka od 0-1/3 ) przy każdym ustawieniu gdy dodam więcej gazu dławi się i zalewa. Obecnie wsadzone gaźnik 21 i dysza 65. Wydaje mi się że sporo za mała ale czym większa dysza tym szybciej się zaczyna dławić. Jakieś pomysły co do powodów tych objawów ?
Dzięki za każdy podany możliwy powód. Na koniec dodam że wymieniałem membrane moduł zapłonowy cewkę a nawet takie rzeczy jak kranik podciśnienia i filtr paliwa.

Zapomniałem dodać iż zalewanie świecy występuje również gdy zjeżdżam z górki bez gazu. Zaczyna przerywać aż zaleje świece.




_________________

Barton Falcon 2t
https://www.facebook.com/Tr9Xpl/


Ostatnio zmieniony 26 sie 2021, 20:32 przez Tr9Xpl, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 sie 2021, 19:21 
**

Rejestracja: 09 sty 2021, 13:27
Posty: 214
Lokalizacja: Okolice Norymbergi - DE | Sanok - PL
Pojazd: Gilera Stalker
Imię: Artur
Moim zdaniem za mala dysza. Dokup nowy zestaw dysz. Zostaw gaźnik 21mm na razie. Wsadź nowa świecę, w ostateczności przeczyść ta papierem ściernym.




_________________

Wpadnij do moich projektów! :)
http://forum.mieloch.pl/gilera-stalker-50cc-projekt-by-ado123-t426230.html
http://forum.mieloch.pl/piaggio-zip-ii-72cc-4t-projekt-by-ado123-t426722.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2021, 19:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2017, 12:09
Posty: 13
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Barton Falcon 2T
Imię: Krzysiek
No niby tak tylko kłopot w tym że czym większą wsadzę tym szybciej tego muła łapie. Przy dyszy 90 nawet się rozkulać nie chce bo się dusi




_________________

Barton Falcon 2t
https://www.facebook.com/Tr9Xpl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2021, 15:42 
**

Rejestracja: 03 wrz 2020, 17:16
Posty: 222
Pojazd: Aerox Malossi 70
Co do tego cylindra 21mm, będzie najsensowniejszym rozwiązaniem. Nie baw się w inne gaźniki i dysze pokroju 65, bo to mija się z celem. Spróbuj dać mu więcej powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2021, 17:47 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jak wyżej, zostaw 21 mm i na nim się skup.
Ja bym zaczął od początku - o ile leży problem po stronie gaźnika.
Jaki to gaźnik? China czy markowy?
Jaki squish ustawiony w cylu?
Jaka kompresja cyla ?
Jaki kolor iskry? Sprawdzałeś na nowej świecy?
Jeśli silnik poza gaźnikiem i regulacją jest 100% sprawny to zamontowanie gaźnika 21mm (w tym przypadku) prosto z pudełka nie będzie powodować takich problemów.
Uszczelniacze dobre? Silnik szczelny ?
Jaki tam wydech siedzi? Jakie silnik kręci obroty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2021, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2017, 12:09
Posty: 13
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Barton Falcon 2T
Imię: Krzysiek
Scoot :)
- Gaźnik kopia PHBG 21 ale 17,5 mam oryginalny z Dellorto PHVA na obu sytuacja wygląda tak samo.
- Squish ustawiony cyną tak jak było podane na kartce którą otrzymałem wraz z cylkiem. (Nie chce przekręcić bo nie pamiętam wartości ale chyba było 0,7 )
- Kompresja hmm nie posiadam przyrządu do pomiaru ale wydaje się ok ( fajny opór przy odpalaniu z kopki )
- Co do świecy sprawa jest troszkę dziwna. Samej iskrze się nie przyglądałem ale sama świeca ma kolor hmm jak by to opisać niebiesko fioletowy jak wióry po obróbce tokarką. ( Świece nie jednokrotnie zmieniałem na nową )
- Uszczelniacze wydają się być ok nie widać śladu przelewania się mieszanki.
- Wydech to TECNIGAS TRIOPS

-- 27 sie 2021, 19:51 --

Z filtrem też jest fajna sprawa :) Jest oryginał w środku zwężka którą powinienem wyciągnąć jeśli wsadzę 70cc. ale gdy ją wyciągnę to muł przy starcie jest i na postoju przy wolnych obrotach jak zwykle zaleje, po prostu zgaśnie i kłopot z odpaleniem :/ Świece nie raz kupowałem nową aby nie było :/ Jest jakaś opcja że takie objawy by występowały przy jakiejś awarii iskrownika ? :] Jakieś inne pomysły ? Kule to 2t więc nic skomplikowanego by się wydawało :/




_________________

Barton Falcon 2t
https://www.facebook.com/Tr9Xpl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2021, 19:22 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Może być winny iskrownik, że łapie przebicie na wyższych rpm i przerywa jakby zalewało, ale nie musi to być on. Rzadko się psuje.
Widzisz, i filtr tu może być problemem. Ponawiercaj go żeby to grało z dyszą 95-98.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2021, 12:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2017, 12:09
Posty: 13
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Barton Falcon 2T
Imię: Krzysiek
scoot dzięki za zainteresowanie. Kupie w pierwszej kolejności ten iskrownik i zobaczę bo bym go obstawiał. Dam znać czy on był przyczyną.

-- 04 wrz 2021, 13:47 --

Powodem był iskrownik. Po wymianie F16 nie ma szans :)




_________________

Barton Falcon 2t
https://www.facebook.com/Tr9Xpl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy