Dzisiaj jest 18 paź 2024, 23:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaka dysza
Post: 07 sty 2010, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 19:40
Posty: 4
Pojazd:
Hallo.Mam problem z regulacją silnika minarelli przy Maladze F15.
Cylek Airsal Sport 50cc aluminiowy ,na dotarciu.
Gażnik Mikuni 19mm.
Nie chce zapalić odrazu,trzeba się trochę pomęczyć.To samo było na starym cylku Polini 70cc.
Moje pytanie dotyczy jednak dyszy, jak ją dobrać?
Proszę o pomoc.




_________________

Alf gt


Ostatnio zmieniony 08 sty 2010, 14:01 przez alf gt, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 11:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Jak skuter stoi w garażu (gdzie jest zimno) to się nie dziw że ciężko odpala. I to są silniki Minarelli a nie minorelli :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 14:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 19:40
Posty: 4
Pojazd:
Dzięki za odpowiedż ale to nie o teperature chodzi ,bo w lecie jest to samo ,z tym zapalaniem oczywiście.A ja potrzebuję teraz dobrać odpowiednią dysze do gażnika bo skuter chodzi teraz całkiem żle ,jest słaby i wolny.




_________________

Alf gt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 14:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
jaką masz teraz dysze? :roll:




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 19:40
Posty: 4
Pojazd:
Nie wiem jaką mam tam dysze.Kupiłem gażnik ,dysza orginalna.Na Polni 70cc sport,dawał się wyregulować,teraz nie bardzo.Pomimo to wszystko nigdy nie palił dobrze.Myślałem jeszcze nad wymianą zaworu membranowego.Ale nie wiem czy ma to bezpośredni wpływ na odpalanie silnika.




_________________

Alf gt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
to wstaw mniejszą o ile się nie mylę 50ccm potrzebuje mniej paliwa niż 70ccm zwłaszcza jak są tej samej klasy :mrgreen:




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2009, 22:07
Posty: 51
Lokalizacja: Kłobuck
Pojazd:
no to podstawowa sprawa to dowiedz się jaką masz dyszę. Jeśli cięzko zapala to simmeringi już mogły się wytrzeć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 11:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2008, 22:32
Posty: 102
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
a jakie masz sanie moze sanie ci poszło dysze zmniejsz przy gazniku 19 włoz 75 a jak nie da to jeszcze mniejsza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 19:40
Posty: 4
Pojazd:
Ssanie jest w porządku,kupiłem nowe z gażnikiem i sprawdzałem.A simmeringi to nie wiem jakie są ,prawde mówiąc to nie wpadł bym na to że może to mieć znaczenie.Dzięki muszę to sprawdzić.




_________________

Alf gt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy