Dzisiaj jest 23 paź 2024, 10:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aerox Problem
Post: 16 sty 2010, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 23:09
Posty: 18
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
Mam Taki problem
Wymieniłem łożyska na wale i założyłem Cylinder S6 streetrace i gaznik 17,5 i jak podłącze podciśnienie to bena leci cały czas z przelewu jak go zatkam to go zalewa i gaśnie i do filtra też pluje bene
jak odpalam go bez podciśnienia i sam dodaje mu beny to cały czas chodzi ?
Wiecie co może być ???




_________________

Rox
Cylinder -S6 racing
Wydech ...
Gaznik - 24 Pwk
pasek - Polini evo
Wariator - Hebo NG
Sprzęgło - Tec racing
Dzwon - Tec racing
wał - top racing NG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Masz założony zaworek iglicowy :?:




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 23:09
Posty: 18
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
Tak mam ale o gaznika 12 może być ??
a w dollorto 17,5 sa 2 czy 1 ??




_________________

Rox
Cylinder -S6 racing
Wydech ...
Gaznik - 24 Pwk
pasek - Polini evo
Wariator - Hebo NG
Sprzęgło - Tec racing
Dzwon - Tec racing
wał - top racing NG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 0:01 
*

Rejestracja: 16 lip 2007, 14:03
Posty: 28
Pojazd:
siema sprawdz czy czasem pływak sie nie zawiesił albo cos bo moze poprostu nie domykac i przelatuje




_________________

mati




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 9:32 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
może zaworek podciśnieniowy masz rozwalony ? znajduje się on przy baku . ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 17:36 
*

Rejestracja: 31 sty 2010, 17:08
Posty: 2
Pojazd:
Witam mam problem z moim aeroxem. :( Mam sportowy tłumik sprzęgło i wariator i świece irrydową BR8HIX, i jak jadę na małym gazie i później dam manetkę do spodu to strasznie przerywa a nawet czasami zgaśnie, skręciłem trochę powietrze i zmieniłem przerwę na świece ale to nic nie dało :( Filtr powietrza był czyszczony i napuszczany specjalnymi środkami. Nie wiem w czym tkwi problem. pomóżcie!!! wypróbuje wszystko na aeroxie co będzie mogło pomóc i na pewno odpowiem czy to coś dało czy nie? zZ :D góry dzięki!!




_________________

Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 14:41 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:49
Posty: 74
Pojazd:
Po pierwsze regulacja gaźnika. Po drugie, wyrzuć tą świece jeśli zmieniales przerwe. W zwykłych świecach mozesz sobie takie cos zrobic, ale irydowe są bardzo dokladnie zrobione i każda zmiana przerwy, nawet najmniejsza sprawi że to już nie bedzie to co ma być. Jeśli regulacja nic nie da, sprawdz jaka masz kompresje na cylindrze, może kwalifikuje się do szlifu juz.




_________________

NRG MC2 LC ll Polini Sport 70ccm ll Dellorto 17,5mm ll Hebo Next Generation ll Polini 2G Evolution ll Tecnigas RS70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 14:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
Regulacja powinna wystarczyć..




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 16:47 
*

Rejestracja: 31 sty 2010, 17:08
Posty: 2
Pojazd:
Ale przed zmianą przerwy dokładnie zmierzyłem specjalnym miernikiem jaka był przerwa oryginalnie wiec to nie problem zmienić na oryginalną przerwę :P A jeśli chodzi o tą regulacje gaźnika to kręcić to powietrze tak jak piszą na forach ze do oporu zakręcić i 1,5 obrotu wykręcić?? Moim zdaniem każdy gaźnik ma trochę inne parametry itd. więc raczej nie będzie tak że zrobię tak jak piszą i będzie gitara. A jeśli już regulować gaźnik to bawić się tylko powietrzem?? bo jeśli chodzi o obroty to mi chodzi ładnie a dawka paliwa też jest chyba ok bo nie kopci mi. A jeśli chodzi o kompresję to raczej będzie dobra bo mam przejechane ok. 9000km i do przebiegu 6500km był zablokowany wiec nie wydaje mi się żeby nadawał już się do szlifa. Ale sprawdzę :) a jaka ma być kompresie przy roxie??




_________________

Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy