Dzisiaj jest 05 sie 2025, 14:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2010, 17:39 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Witam,dzisiaj probowalem wyregulowac sobie SR,na stozku polini i gazniku 17,5.Początkowo odpalal ale przy wiekszych obrotach moc spadala i gasł...podejrzewam regulacje...Wiec zacząłem regulowac,podnioslem troche iglice,zmienilem z dyszy 90 na 100,i skuter odpalil ale juz nie wchodzil wogoe na wysokie obroty.Wrocilem do starego ustawienia,i skuter niestety nie odpala,dwie swiece sprawdzalem i mają iskre,po kazdej próbie są mokre wiec benzyna jest,poczatkowo czasau mruknął a teraz juz wogole,od tego kopania az z filtra paliwo cieknie i moje pytanie jest,co sie stalo ? czemu nie odpala ? regulacji srubami próbowalem we wszystkie strony,zatykalem filtr itd,POMOCY :mrgreen:




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 12:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Za duża dysza główna. Jeżeli świeca jest mokra po każdej próbie to zalewa Ci go...




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 14:32 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Ale przypomne ze wczesniej skuter na tej wlasnie dyszy działal...tylko przy wysokich obrotach gasł




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
a czy jak wkręciłeś starą dyszę to zostawiłeś stożek?




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 8:41 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
polak123, u mnie właśnie tak było na dyszy 95. Na full manetce zalewało go na wysokich obrotach. Po zmianie na 75 jest sporo lepiej. Łatwiej odpala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 11:42 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Poradzilem sobie...okazało sie ze to wina świecy...kupilem nową bo tamte dwie byly stare juz i dziala...a do stozka wsadzilem troche szmatki zeby tyle powietrza nie zaciągał i wstepnie udalo mi sie wyregulowac...pozdro




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy