Dzisiaj jest 24 paź 2024, 23:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lut 2010, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2009, 17:31
Posty: 54
Pojazd:
witam mam keeway i zrobiłem swap na silnik od apki ac i ma duży przebieg nic nie było ruszane tylko nie ma blokad i leci 72 i moje pytanie co wymienia się przy dużym przebiegu żeby szybciej jechał

ps. mam założony tłumik tecnigas next-r




_________________

tecnigas nex-r
pasek hebo
mallosi sport70cm
dellorto 17,5
mallosi multivar
silnik aprilia sr70 ac


Ostatnio zmieniony 10 lut 2010, 19:06 przez marcin993, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 19:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 12:07
Posty: 107
Pojazd:
cylinder,łożyska, i wał jak ma luzy :mrgreen: :P


Ostatnio zmieniony 10 lut 2010, 19:15 przez belinea-19, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
ja bym na sam początek wymienił słownik i potem się brał za wymianę części w silniku ; d




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2009, 17:31
Posty: 54
Pojazd:
belinea-19 pisze:
cylinder,łożyska, i wał jak ma luzy :mrgreen: :P
nie no aż taki styrany to nie jest zapala jeździ nawet przyspieszenie ma całkiem całkiem myślałem nad wymianą tłoka paska i całego sprzęgła jak myślicie poprawiłby się v-max




_________________

tecnigas nex-r
pasek hebo
mallosi sport70cm
dellorto 17,5
mallosi multivar
silnik aprilia sr70 ac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Jeżeli jeździ i ma moc to nie ruszaj tłoka. Wał jeżeli ma luzy oczywiście łożyska wału i uszczelniacze też. Zobacz jak wygląda pasek. Sprzęgła ruszać nie musisz, zobacz czy okładziny nie są mocno zjechane, jeżeli będą to możesz kupić nowe. Piszczy w kole przy jeździe? Jeżeli tak to łożyska w kole zmień. No a tak ogólnie to nie ma co się brać jak wszystko jest ok :wink:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Poczekaj że jedzie ci 72 to jeszcze nie znaczy że silnik zajechany.Jeżeli chcesz wykonać remont a by się przydał napewno to zrób tak.

1 Oddaj cylinder do szlifu kup tłok
2 Wymień wszędzie gdzie tylko możesz łożyska one są bardzo ważne
3 Sprawdź stan napędu ewentualnie jak coś nie tak to wymień wario sprzęgło
4 Wyczyść gaźnik i filtr powietrza(Lub kup nowy filtr)
5 Wymień wał na nowy starego już sie nie opłaca wkładać
6 Kartery możesz oddać do piaskowania
7 Wymień olej w przełożeniach
8 Daj na cały silnik nowe uszczelki
9 Wyczyść cylinder z nagaru
10 Daj nową świece
11 Wymień filtr paliwa
12 Wyczyść albo wymień cały układ paliwowy.Sprawdź krucieć,gume tą która łączy gaźnik z filtrem i zawór męmbranowy


13.Kup sobie słownik jak chcesz przeleje ci kase na konto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 21:45 
*

Rejestracja: 11 cze 2008, 19:35
Posty: 83
Pojazd:
Również proponował bym inwestycję w słownik...
Nie lepiej posprawdzać to co jest do wymiany, niż wszystko po kolei?
sony551 pisze:
13.Kup sobie słownik jak chcesz przeleje ci kase na konto.

Jak Cie poproszę to też mi przelejesz?:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Ja mu dałem propozycje wszystkiego nie musi wymieniać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 20:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
pasek , wyczyść gaźnik , wymień cylek,jeśli masz taką możliwość... hmm... łożyska itp.. takie duperele wydaj na to ok 500zł ale będziesz latał ok 90km/h :D

P.S. Możesz dorzucić jakieś sportowe wario typu hebo NG itp..




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 11 lut 2010, 20:20 przez Pyniek_GT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Po co cylek jak ma dobra kompresje? ;/
Łożyska w pierwszej kolejnosci i pasek, później rolki i filtry. Sprawdź też okładniny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 23:40 
*

Rejestracja: 11 cze 2008, 19:35
Posty: 83
Pojazd:
Pyniek_GT pisze:
P.S. Możesz dorzucić jakieś sportowe wario typu hebo NG itp..

Chyba licznikowe...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 16:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Może napisz ile ma przejechane najpierw...




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 16:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
poprostu sprawdź stan wyżej wymienionych elementów bo nie wszystko musi być do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2009, 17:31
Posty: 54
Pojazd:
posprawdzałem i tak sprzęgło do wymiany i pasek na żadnym z łożysk nie ma nawet minimalnego luzu wario nie jest złe rolki zmienione wszystko wyczyszczone przebieg tego silnika nie określony.
P.S jak wymienie tłok na nowy to będzie szybciej jechał??? kręci teraz do 9tyś obr




_________________

tecnigas nex-r
pasek hebo
mallosi sport70cm
dellorto 17,5
mallosi multivar
silnik aprilia sr70 ac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 21:14
Posty: 52
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd:
tłok nie sprawi ze bedziesz szybciej jechał.. jak źle dotrzesz to mozesz tylko pogorszyc sprawe.. cylka i tloka nieruszaj, chyba ze zeczywiscie oddaj do szlifu wtedy bd mial troche wiecej mocy.. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 18:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2009, 17:31
Posty: 54
Pojazd:
no to dlaczego on tak mało leci?? czego to może być wina to bym wymienił




_________________

tecnigas nex-r
pasek hebo
mallosi sport70cm
dellorto 17,5
mallosi multivar
silnik aprilia sr70 ac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
zmierz kompresje lub robierz cylinder i zobacz w jakim jest stanie, jeżeli pasek,rolki,sprzęgło,łożyska,wał są dobre to przy większym przebiegu pozostaje sprawdzić cylek i ewentualnie wymieniec pierścienie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 22:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Regulowałeś go na założonym tecnigasie, zdjąłeś blokady z tego tłumika?
Jaki ma ten przebieg? Sprawdź stan paska i rolek.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2009, 17:31
Posty: 54
Pojazd:
http://www.allegro.pl/item905158946_pas ... aerox.html co myślicie o tym pasku bo mam go zamiar kupić




_________________

tecnigas nex-r
pasek hebo
mallosi sport70cm
dellorto 17,5
mallosi multivar
silnik aprilia sr70 ac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Każdy pasek dobrej firmy jest dobry :roll:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy