Dzisiaj jest 05 gru 2024, 3:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2010, 8:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Witam.

Mam pytanie do speców od portingu.
Otóż chodzi mi po głowie żeby zrobić coś z s6 sport pro, powiększanie kanałów, polerki czy coś tam. Nie znam się na tym, mógłby mi ktoś powiedzieć czym kierują się ludzie którzy to robią, np okna powiększane są na oko czy kąty sie jakoś oblicza?
Karterów nie chciałbym ruszać bo będę do sprzedaży skutera składał na seryjnym cylindrze.
Mój wydech to Yasuni R City i pod niego chciałbym żeby kanał wydechowy był rozwiercony.

Takie zabiegi na samym cylindrze coś dadzą? Teraz na seryjny wariatorze v-max to 95km/h mierzone punto, czy po tym zabiegu i dokupieniu multivara mam szanse dobić do 110km/h?
(mój setup w temacie w podpisie)

Drugie pytanie to czy po portingu żywotność w dużym stopniu skróci?


Pozdrawiam.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 14:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
AjekMK pisze:
v-max to 95km/h

Tyle to na seryjnym cylindrze się wyciska :?
Coś jest nie tak, na twoim miejscu bym się pobawił w porządną regulację. Bo najprawdopodobniej to jest główną przyczyną słabych osiągów.
Na tym setupie co masz, to co najmniej 110km/h.


Edit:
Jaki masz przebieg? Może coś nie tak z cylindrem(ew. tłokiem).
W pierwszej kolejności sprawdź kompresję (powinna być w okolicach 10-11 bar).




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 17 mar 2010, 14:12 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
FoRnal :arrow:

Nigdy w życiu nie uwierzę że skuter na seryjnym cylindrze wyciśnie 95km/h, jasne, licznikowe może nawet i 120 ale po sprawdzeniu z dobrym autem/GPS na pewno tyle nie bedzie.

U mnie w mieście biorę prawie każdy skuter na pół manetki więc wątpię w Twoje słowa.

Po drugie, cylinder ma przebieg 800km, dbam o niego jak tylko sie da. Rozgrzewam przed każdą jazdą, nigdy nie jeżdzę na full, leje motula za 70zł, nie pale gum itp.
Regulowany był że tak powiem amatorsko, do dyspozycji miałem sprężyny +60, +90, rolki 3,6; 3,8; 4,0 i najlepiej jest z +60 i 3,8g

Kompresja 11-10 bar? hahaha producent podaje coś takiego: sprężanie 12,8:1

1 liczba oznacza sprężanie 12 bar na nowym cylku, druga, czyli 8 bar to sprężanie już po dotarciu kiedy wszystko się ułożyło, i taką kompresje mam.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
8bar ? Mało.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 19:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Producent podaje że sprężanie powinno wynosić 12,8:1 i tak jest. Ale jak zwykle nie którzy są mądrzejsi od producenta własnego cylindra.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351


Ostatnio zmieniony 17 mar 2010, 19:05 przez AjekMK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
AjekMK, hahahahahaha wiesz jaką teraz głupote walnełeś.

Te cyferki oznaczają stopień spręzania czyli stosunek pojemności całkowitej cylindra do pojemności komory spalania.

A te cyferki oznaczają zmniejszenie pojemności skokowej cylindra podczas suwu ssania.

A NIE ciśnienie sprężnia nie myl pojęć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 19:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Cytuj:
1 liczba oznacza sprężanie 12 bar na nowym cylku, druga, czyli 8 bar to sprężanie już po dotarciu

Wybacz, ale źle to czytasz i źle zrozumiałeś.
12,8:1 to jest [Dwanaście i osiem dziesiątych DO jednego] to jest stopień sprężania.
To "12,8" to jest ułamek.

Kolega na seryjnym cylindrze 50cc w Aerox'ie ma kompresję 9 bar z groszami. Na 70cc powinno być znacznie więcej.





Edit:
sony551, byłeś szybszy :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 17 mar 2010, 19:15 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 19:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Jeśli tak to zwracam honor, po prostu od większości ludzi słyszałem tak jak napisałem.
Skoro mówicie ze 8 barów to stanowczo za mało to widocznie źle mierze. Skuter odpala dosłownie na pół kopa, a rozrusznik na naładowanym aku ledwo kręci.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
FoRnaL, w 50 czy 70 jest takie samo ciśnienie.Bo nawet w samochodach z silnikiem np 1,6 masz bardzo podobno ciśnienie.Tyle że wieksze mają tłoki przez to mogą osiągać wiekszą moc.

W silnikach diesel jest wzrost ciśnienia sprężania ponieważ tam musi być żeby paliwo pod wpływem sprężania zapala sie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Dobra, a co do samego portingu to zauważę sporą różnice?




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy