
1. Może żeś zatarł cylek

albo za mało powietrza dostaje. Wyreguluj gaźnik

.

2. Oczywiście, że się opłaca!

Odetnij zawirowywywacz i zaspawaj dziurę po nim. Odczujesz lepsze osiągi, ale oczywiście wyreguluj skuter, także dopiero po zdjęciu blokady z wariatora, czyli rolki, sprężynki, centralka i dysze. Nie pytaj jakie rolki, kup zestaw rolek testowych. Jeśli masz sportowy wydech kup ten zestaw:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0794846f2e
Jeśli masz seryjny wydech, to go odblokuj (czyli zawirowywywacz, ślepa kiszka itp.)

3. Zapewne masz blokadę.

Odkręć przekładnię, odkręć ten wentylator (przeciwtalerz, będzie Ci potrzebny specjalny klucz, czyli ten:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0794846f2e i zdejmij przeciwtalerz. Za nim zobaczysz ośkę wału, czyli to, po czym śmiga pasek napędowy. Tam, gdzie jest ten pasek zobaczysz pierścień. Zsuń pasek, i zdejmij ten pierścień. Potem zakładasz pasek, dokręcasz wentylator i montujesz przekładnię. Nie zerwij gwintów

Pozdro.