Dzisiaj jest 27 lip 2025, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2010, 14:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 21:03
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
Siemanko wyjełem dziś cylinder i naszczęście tłok cylinder i wał jest cały brak jakich kolwiek rys czy wgieceń tylko na głowicy mam taką dziwną pół okrągłą ryse która wg mnie nie powinna w niczym przeszkadzać. Jedyne co mnie zastanawia że pierścień na tłoku jest równy z tłokiem ; ( może ktoś z was postawi diagnozę




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CPI/Oliver,50/58492


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 14:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Pierścień ci się zablokował w tłoku ? możesz go wyjąć ? Daj zdjęcie




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 15:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
ZdrajcaSt pisze:
na głowicy mam taką dziwną pół okrągłą ryse która wg mnie nie powinna w niczym przeszkadzać

Nie przeszkadza.
ZdrajcaSt pisze:
pierścień na tłoku jest równy z tłokiem ;

Jaki przebieg tłoka? nie jest uszkodzony ?
Wyciągnij delikatnie te pierscienie i załóż nowe jeśli tłok jest dobry.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 15:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 21:03
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
Problem kawałek aluminium z tłoka blokuje pierścień w 2 miejsca przeciwległych i pierścienia nie idzie wyciągnąć a tłok cieżko chodzi w cylindrze

A i tam gdzie pierścień jest blokowany jest z całości tłoka ściągnięta warstwa aluminium która blokuje pierścień a w jednym miejscu to aluminium idzie aż do szczytu tłoka




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CPI/Oliver,50/58492


Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 15:56 przez ZdrajcaSt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 15:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jakieś łożysko ci sie musiało posypać. Cylek dobry ? jesli tak to trzeba wszystko sprawdzic (wał, łozyska itp) i kupić nowy orinalny tłok.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 16:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 21:03
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
a łożyska i wał też wymienić

Odświeżam

To powiecie mi może co wkońcu dokładnie kupić
bo na cylindrze są takie smugi matowe ale nie czuć ich pod palcem ani nie czuć rzadnych innych rys




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CPI/Oliver,50/58492


Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 9:52 przez ZdrajcaSt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy